اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان قزوین خبر داد

گسترش شبکه‌ هیئت‌های مذهبی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: شبکه‌ هیئت‌های مذهبی استان در حال ساماندهی و گسترش است.

گسترش شبکه‌ هیئت‌های مذهبی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در مراسم تجلیل از مداحان و رسانه‌های فعال در عرصه مذهبی استان قزوین با تأکید بر اینکه شبکه هیئت‌های مذهبی قزوین باید گسترش یابد، اظهار داشت: افزایش چنین شبکه‌هایی سبب جریان‌سازی‌هایی می‌شود که این جریان‌سازی‌ها، می‌تواند اقشار مختلف مردم را در برابر تهاجم بی‌امان فرهنگی دشمنان قسم ‌خورده اسلام و مسلمین در امان بدارد.

وی مداحی را نوعی هنر دانست و ادامه داد: مداحان کسانی هستند که خود را به زیور هنر آراسته‌اند که این هنر سبب وحدت تمام اقشار ملت می‌شود.

حق‌شناس خاطر نشان کرد: سه عامل هنر، ورزش و تأسی از مکتب حسینی در جامعه فعلی بیشترین ضریب جذب جوانان را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین اذعان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر اتحادی که ملت ایران با پیروی از مکتب امام حسین(ع) داشته است، با تمام ابزارهای خود نتوانسته‌اند این وحدت و همدلی را برهم بزنند.

حق‌شناس با بیان اینکه ذکر مصیبت اهل بیت(ع) موهبتی الهی است که به مداحان عطا شده است، افزود: مداحان باید قدر نعمتی که خداوند متعال به آن‌ها عطا کرده است، بدانند چون ذکر مصیبت اهل بیت(ع) به هر کسی داده نمی‌شود.

 

این مسئول خطاب به مداحان جوان بیان کرد: شیطان برای فریب مداحان تلاش بسیاری می‌کند تا شما را از مسیر ذکر مصیبت اهل بیت(ع) و معرفت آنان منحرف سازد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ابراز داشت: مداحان جوان باید در حوزه‌هایی همچون ادبیات به روز باشند که این به روز بودن در رشد و تعالی جوانان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

حق‌شناس با اشاره به اینکه در ماه محرم امسال هیئت‌های مذهبی قزوین در شب بزرگداشت حضرت علی‌اکبر(ع) و مراسم وداع با ماه صفر برنامه‌های منسجم و مشترکی داشتند، تصریح کرد: اینگونه‌ اتحادها سبب افزایش بصیرت در جامعه خواهد شد و جوانان را در مسیر درست قرار می‌دهد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خبرگزاری فارس استان قزوین به سبب انعکاس مطلوب اخبار مذهبی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/77001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول