اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت امر بانوان فرمانداری برپا می‌شود

برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان ویژه دهه فجر در چرام

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری چرام از برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان ویژه دهه فجر در چرام خبر داد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان ویژه دهه فجر در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، فریبا خورشیدی عصر امروز در نشست امور بانوان این شهرستان با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که «‌این پیروزی را ما از بانوان داریم قبل از این‌که از مردها داشته باشیم»، اظهار کرد: امام راحل بانوان را رهبر نهضت نامیدند.

مسئول امور بانوان شهرستان چرام با اشاره به برنامه‌های کمیته بانوان و خانواده در دهه فجر عنوان کرد: این برنامه‌ها با شاخص‌های زنان و انقلاب اسلامی، حجاب و عفاف در پایداری انقلاب، بصیرت‌دهی، هوشیاری و عدم غفلت از حربه‌های دشمنان و مقابله با جنگ نرم انجام می‌شود.

وی هدف از تشکیل کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر را زمینه‌ای برای حضور و مشارکت قشر زنان در برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: با تشکیل این کمیته زنان و دختران هر چه بیشتر با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شده و می‌توانند با حضور در آیین‌های بزرگ‌داشت آن نقش و سهم خود را در تبیین و تدوام این انقلاب ایفا کنند.

این مسئول بر فهم فراوان و ارزشمند زنان در پیروزی، تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی تأکید کرد و آشنایی با اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی را ضروری دانست.

خورشیدی بازدید از خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه حضرت زینب (س)، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان، بازدید از کلاس‌های احکام و قرآن در منازل به صورت خودجوش را از برنامه‌های در نظر گرفته شده ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد.

خورشیدی تصریح کرد: بانوان ایرانی در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشتند و امروز هم در ترویج و معرفی اهداف انقلاب، آرمان‌های امام (ره) و رهبری و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرزندان و نسل جوانان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

انتهای پیام/82002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول