اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح 15 دفتر خدمات الکترونیکی برای نیروهای مسلح در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: 15 دفتر خدمات الکترونیکی ساتا دهه فجر سال جاری در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود.

افتتاح 15 دفتر خدمات الکترونیکی برای نیروهای مسلح در آذربایجان غربی

علی‌اصغر احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 15 دفتر خدمات الکترونیکی یا ساتا در دهه فجر سال جاری در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از تعداد 15 دفتر خدمات الکترونیکی که در تمام شهرستان‌های آذربایجان‌غربی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، 5 دفتر در ارومیه و بقیه آن‌ها در شهرهای استان افتتاح می‌شود.

احمدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برنامه‌های مختلف دهه فجر، ادامه داد: دیدار از 110 خانواده بازنشسته نیروهای مسلح، برگزاری همایش پیاده‌روی 2000 نفره و تجلیل از 700 تن از بازنشستگان از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر است.

مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی ضمن تقدیر از استاندار آذربایجان‌غربی و نهادهای اقتصادی،‌ بیان داشت: آذربایجان‌غربی دومین استانی است که به طرح‌های میلیاردی ورود نموده است که از جمله این طرح‌ها می‌توان به واحد کشت و صنعت سیلوانا و صومای برادوست ارومیه با یک‌هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد.

وی اذعان داشت: این طرح که 11 سال ناتمام مانده بود طی 2 ماه گذشته تمام موانع اجرایی را به پایان رساند و هم‌اکنون طرح کشت و صنعت ماکو که مراحل و اقدامات اولیه آن سپری شده است، پس از کشت و صنعت ارومیه آغاز به‌کار خواهد کرد.

احمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بازنشستگان زیرپوشش این سازمان از میانگین حقوق نسبتا خوبی برخوردار بوده و از عملکرد نهادهای خدمات‌رسان رضایت دارند.

انتهای پیام/61012/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول