اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم خبر داد

احداث 50 غرفه در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: عملیات تسطیح و خاکبرداری برای ساخت 50 غرفه در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی آغاز شد.

احداث 50 غرفه در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن قنبری افزود: این عملیات با حجم 7 هزار و 500 متر مکعب خاکبرداری در مدت 25 روز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد سازمان به نحوی است که از این پس تمام فعالیت‌های سازمان با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می‌شود اذعان داشت: پروژه ساخت 100 غرفه در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی برای انتقال بنکداران میدان مطهری و خیابان هدف با مشارکت صنف بنکداران احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم با اشاره به لزوم تسریع در عملیات اجرای ساخت 50 غرفه در میدان شهید رجایی ادامه داد: انتقال غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری و سبزی فروشان خیابان طالقانی از هسته مرکزی شهر، برای اجرای طرح توسعه میدان شهید مطهری و کاهش ترافیک و معضلات شهری امری اجتناب‌ناپذیر است.

قنبری ادامه داد: تاکنون 80 درصد از عملیات فاز یک ساخت غرفه‌های در میدان بزرگ میوه و تر‌ه‌بار شهید رجایی اجرا شده و از امروز مراحل مقدماتی اجرای فاز 2 و ساخت 25 غرفه دیگر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول