اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل:

اردبیل در دعوت از ورزشکاران ناشنوا جایگاه ممتاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل گفت: استان اردبیل در دعوت از ورزشکاران ناشنوا به اردوهای تیم ملی جایگاهی ممتاز و رتبه برتر دارد که این نشان از توانمندی ورزشکاران ما است.

اردبیل در دعوت از ورزشکاران ناشنوا جایگاه ممتاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخاوت علی خدنگی عصر امروز در جریان بازدید از اردوهای ورزشی ناشنوایان در اردبیل اظهار داشت: براساس اعلام نظر کادر فنی و مربیان تیم‌های ورزشی ناشنوایان 12 ورزشکار مرد و زن ناشنوای این استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

وی تصریح کرد: این دعوت‌شدگان در رشته‌های کشتی آزاد فرنگی، تنیس روی میز، تکواندو و دوومیدانی هستند که با حضور قدرتمندانه در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند نظر مثبت کادر تیم ملی را جلب و جذب کنند.

خدنگی خاطر نشان کرد: این ورزشکاران در رشته‌های یاد شده همیشه جز مدال‌آوران بودند و برای حضور در مسابقات جهانی و بین‌المللی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

این مسئول اضافه کرد: تیم ملی ناشنوایان کشورمان در مسابقات المپیک 2013 صوفیه بلغارستان حاضر شده و توانمندی‌هایشان را به رخ می‌کشند.

وی بیان کرد: از بین این ورزشکاران سه نفر بانو هستند که در رشته تکواندو به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل این ورزشکاران را زینب هوش‌دل، لیلا نوری و رقیه نوری اعلام کرد و ادامه داد: در رشته ورزشی کشتی آزاد حسین نوری، مسعود بابازاده و وحید شیردل دعوت‌شدگان هستند و حسین صداقت و یاشار وقار نیز در رشته دوومیدانی به اردوی تیم ملی فرا خوانده شدند.

خدنگی از دعوت چهار ورزشکار رشته تنیس روی میز به مسابقات المپیک بلغارستان خبر داد و گفت: محسن محمدی، محرم چشمه نور، محمد علیزاده و فرزاد چراغی دعوت‌شدگانی هستند که امیدواریم در مسابقات پیش رو بتوانند درخششی واقعی داشته باشند.

برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو با حضور 130 ورزشکار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل نیز در بازدید از برنامه‌های اردویی ورزشکاران از برگزاری مسابقات قهرمانی ووشوی استان برای اعزام به مسابقات کشوری در روز جمعه و با حضور 130 ووشوکار خبر داد.

هوشنگ افشار با بیان اینکه این بازی‌ها در ورزشگاه رضازاده و با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود، افزود: نفرات برتر این مسابقات در رده‌های سنی مختلف به عنوان تیم‌های منتخب حضور می‌یابند.

وی این رقابت‌ها را در دو فرم تالو و ساندا اعلام کرد و اظهار داشت: ‌در گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این رقابت‌ها برگزار می‌شود و قرار است تیم منتخب به مسابقات کشوری اعزام شود.

افشار همچنین از اعزام تیم نوجوانان ووشوی استان به مسابقات کشوری در ایلام خبر داد و تصریح کرد: ‌امیدواریم نتایج به دست آمده رضایت‌بخش و قابل قبول باشد.

انتهای پیام/62003‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول