اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

باید برای ورود به عرصه بین‌المللی روح ایثار را در ورزشکاران تقویت کنیم

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: باید برای ورود به عرصه بین‌المللی روح ایثار را در ورزشکاران تقویت کنیم.

باید برای ورود به عرصه بین‌المللی روح ایثار را در ورزشکاران تقویت کنیم

 عبدالرضا ساور در حاشیه آیین چهل و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی که در ابن بابویه شهرری برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی جهان پهلوان تختی اظهار داشت: جامعه ورزش از صدر تا رده‌های نوجوانان و جوانان با تاسی به مرحوم تختی در خدمت جامعه هستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت برگزاری آیین بزرگداشت جهان پهلوان تختی گفت: جوانان و ورزشکاران باید دریابند که چه چیزی سبب ماندگاری جهان پهلوان تختی شده است و برگزاری آیین بزرگداشت جهان پهلوان تختی به عنوان الگو و اسوه ورزشکاران سبب می‌شود که روح  ماندگاری را در خود زنده کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرحوم تختی با آموزه‌های دین که در خانواده خود از آن بهره‌مند شد، عزت خود را از امام حسین (ع) گرفت.

برای ورود به عرصه بین‌المللی باید روح ایثار را تقویت کنیم

ساور با تاکید بر روح ایثار و فداکاری گفت: برای ورود به عرصه‌های بین‌المللی باید روح ایثار و فداکاری را تقویت کنیم و با تفکر و نگاه به زندگی گذشتگان هویت‌های انسانی را دریافته و در آن مسیر گام برداریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان رفتاری جهان پهلوان تختی را رفتاری بزرگ خواند و گفت: همه دوست دارند که در این مسیر قرار بگیرند و در راستای گذشت و فداکاری باید از خودگذشتگی کرده و خودمان را وقف مردم کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت مرحوم تختی ما را به این فکر می‌اندازد که باید چه کنیم که نام ما ماندگار بماند

ساور در پایان تصریح کرد: با تاسی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)‌ جوانمردی را در جامعه اشاعه دهیم تا تختی‌های زیادی در اجتماع داشته باشیم.

‌انتهای پیام/2462/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول