اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مواد 400 متر مانع و پرش با نیزه

ملک‌پور و جبارپور کاندیدای اعزام به مسابقات جهانی اوکراین شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: رضا ملک‌پور و علی جبارپور دو تن از چهره‌های شاخص دو و میدانی قم برای اعزام به رقابت‌های جهانی اوکراین به تیم ملی دعوت شدند.

ملک‌پور و جبارپور کاندیدای اعزام به مسابقات جهانی اوکراین شدند

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با حضور برترین‌های دو و میدانی رده سنی نوجوانان از سراسر کشور اردوی تدارکاتی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان برای اعزام به مسابقات جهانی 2013 برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها دو و میدانی‌کاران در 20 ماده مختلف با یکدیگر زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین می‌کنند و به دقت ارزیابی و رکوردگیری می‌شوند تا نفرات برتر و مورد نظر برای حضور در تیم ملی دو و میدانی اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی مشخص شوند.

رضایی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این اردو در مواد 100، 200، 400، 800، 1500 متر، 110 متر مانع، 400 متر مانع، 2 هزار متر مانع، پرش طول، پرش ارتفاع، پرش سه گام، پرش با نیزه، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک حضور دارند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: برای تشکیل اردوی تیم ملی دو و میدانی اعزامی به رقابت‌های نوجوانان قهرمانی جهان 22 دونده به اردوی تیم نوجوانان دعوت شده‌اند که در بین آنها علی جبارپور و رضا ملک‌پور از هیئت دو و میدانی قم حضور دارند.

وی با بیان اینکه 22 ورزشکار برای شرکت در نخستین اردوی آمادگی تیم نوجوانان ایران اعزامی به مسابقات جهانی اوکراین دعوت شده‌اند، افزود: رضا ملک‌پور در رشته 400 متر مانع و علی جبارپور در ماده پرش با نیزه نمایندگان قم در تیم ملی محسوب می‌شوند.

رضایی افزود: احمد تقی‌آبادی، محمد چشمه‌زار و سام صفری در مواد 100 و 200 متر، شاهین جعفری و محمدرضا سلیمی در رشته پرتاب وزنه، آرمین سبحانی در مواد 110 مانع و پرش ارتفاع و بابک کرمی و محمد رسولی‌نیا در مواد 800 و 1500 متر در تیم ملی عضویت دارند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: حسین موسوی، حسن بادپی، حمید سعادت، محمدعلی رفاهی، عباس امیری، بابک موسوی، علیرضا نورمحمدی و حسین نثاری مربیان دعوت شده به اردوی آمادگی تیم نوجوانان ایران هستند در حالی که این اردو در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود و تیم ملی در تیر ماه سال آینده به مسابقات جهانی دو و میدانی در کیف اوکراین اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول