اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نگاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان اصفهان

از دکتر شدن خسروی‌وفا تا تجمع معترضان مقابل سرای ورزشکاران

خبرگزاری فارس: با وجودی که مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان تنها یک کاندید داشت، اما جمعی از معترضان تا پیش از آغاز مجمع در اطراف سرای ورزشکاران حضور داشتند.

از دکتر شدن خسروی‌وفا تا تجمع معترضان مقابل سرای ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان بعد از ظهر امروز به انجام رسید که با حاشیه‌هایی همراه بود.

جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی که از مدت‌ها قبل اعتراضاتی را نسبت به حضور دوباره محمدرضا آقا باباگلیان برای ریاست هیئت اعلام کرده بودند، پیش از آغاز مجمع در مقابل درب ورودی سرای ورزشکاران تجمع کرده بودند.

این عده که نسبت به حضور برخی از اعضا در مجمع اعتراض داشتند، در گفت‌وگو با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان مراتب اعتراض خود را به اطلاع وی رساندند، اما پیش از آغاز مجمع محل را ترک کردند.

در حالی که ساعت11  صبح برای آغاز مجمع اعلام شده بود، بسیاری از اعضا مجمع با تأخیر زیاد در جلسه حضور پیدا کردند که این مسئله نگرانی‌هایی را در مورد به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا به وجود آورده بود.

با وجودی که اصفهان، ورزشکاران مدال‌آور پارالمپیک و جهانی داشت، برای نماینده ورزشکاران مرد دو ورزشکاری انتخاب شده بودند که اسم و رسم چندانی نداشتند.

مجری جلسه چند باری محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان را دکتر خسروی وفا نام برد که وی در این مورد به مجری تذکر داد.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول