اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: خدمت به خانواده شهدا یک توفیق الهی است که باید در این زمینه قدم برداشته شود.

خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مهناز حاج محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر که در سالن شماره 1 استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران یک توفیق و لطف الهی قلمداد می‌شود بنابراین باید تلاش کنیم در این سمت‌و‌سو گام برداریم.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر را دیدار با مادران شهداء عنوان کرد و افزود: لیست اسامی تعدادی از این بانوان توسط کارشناسان بنیاد شهید استخراج شده است تا در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد زیرا نمایندگان سازمان‌های مختلف برای اجرای این برنامه و بازدید از مادران شهدا اظهار علاقه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دیدار با مادران شهدا در تقویت قوای روحی آنها تاثیر زیادی دارد، افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی یکی از استان‌های مرزی کشور است جوانان این مرز و بوم در 8 سال جنگ تحمیلی شجاعانه جنگیده و از مرزهای کشورمان حراست کرده‌اند بنابراین باید برای تقدیر از خانواده‌هایشان گام برداشت.

حاج محمدی گفت: نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌توانند با مادران شهداء به صورت تلفنی ارتباط برقرار کرده ولو به اندازه لحظه‌هایی اندک با این خانواده‌ها صحبت کنند و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیرند به این ترتیب قدردانی و دلبستگی خود را به این خانواده‌ها به منصه ظهور برسانند.

رئیس اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی به ابتکار اداره امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی مبنی بر برقراری تماس تلفنی با مادران شهداء اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح یک حرکت فرخنده و ابتکاری است که برای نخستین بار در استان به مرحله اجرا درمی‌آید و بنیاد شهید برای اجرای موفق آن نهایت همکاری را می‌کند.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول