اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک

مسئولان شان خانواده‌های شهدا را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک با بیان اینکه خانواده شهدا افتخار ملت هستند، گفت: مسئولان شأن خانواده‌های شهدا را حفظ کنند.

مسئولان شان خانواده‌های شهدا را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده در کارگروه بررسی مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدای شهرستان بستک که با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرلنگه برگزار شد، اظهار داشت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه دهنده راه آنها در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی تأکید کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز باید در این مسیر، شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنند.

فرماندار شهرستان بستک بیان کرد: اگر امروز آسایش و امنیت در کشور وجود دارد، مرهون دلاورمردی‌های جوانان ارزشی کشور در دوران دفاع مقدس است که بی‌ادعا به سوی جبهه‌های جنگ شتافتند.

مشتاق‌زاده افزود: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان این شهرستان است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که نماد صبر، پایداری، مقاومت و آزادگی هستند به انسان نیروی مضاعف برای کار و خدمت به مردم می‌بخشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان بسیاری با گذشتن از خانه و خانواده خویش به جبهه‌ها رفته و در سنگر مبارزه با از خودگذشتگی، سدی محکم در مقابل دشمنان بودند.

مشتاق‌زاده افزود: بیان خاطرات رزمندگان اسلام و بازگو کردن واقعیات جنگ برای نسل امروز از مهم‌ترین وظایف مسئولان است لذا باید با نشست‌های تخصصی با حضور فرماندهان جنگ، نسل امروز را نسبت به هشت سال دفاع مقدس آگاه و آشنا کرد.

فرماندار شهرستان بستک تکریم شهدا و خانواده‌های آنان را امری ضروری و مهم عنوان کرد و گفت: مسئولان شهرستان بستک خدمت به خانواده‌های ایثارگران و احیای فرهنگ ناب جهاد و شهادت را به عنوان یک وظیفه در دستور کار قرار دهند.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: همه ما موظف هستیم که توان و همت خود را در راستای خدمت به شهدا به کار گیریم و کاری در خور شأن و جایگاه آنان انجام دهیم.

یادآور می‌شود برگزاری مراسم یادواره شهدای غرب استان در شهرستان بستک، برپایی نمایشگاه انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی، تقدیر از دانش آموزان ممتاز شاهد، غبارروبی گلزار شهدای گمنام توسط مسئولان، نونهالان و سپاه پاسداران، دیدار با خانواده معظم شهدا و تقدیر و تشکر از خانواده‌های معزز شهدای کارگر، دادگستری و نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان بستک است.

انتهای پیام/88006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول