اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان نوسازی شهرداری کرج تأکید کرد

تسریع در احیای بافت‌های فرسوده در کرج/ رفع بافت‌های فرسوده نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل سازمان نوسازی شهرداری کرج بر تسریع در احیای بافت‌های فرسوده در کرج تأکید کرد و گفت: رفع بافت‌های فرسوده در این کلانشهر نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

تسریع در احیای بافت‌های فرسوده در کرج/ رفع بافت‌های فرسوده نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی سلطانی‌مقدم ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهره شهر کرج باید از حیث وجود بافت‌های فرسوده پاک شود و درجهت نوسازی این بافت‌های گام‌های استواری برداشته شود.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نوسازی بافت‌های فرسوده مناطق کرج در دستور کار سازمان عمران و نوسازی قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه انجام این مهم پس از تهیه طرح توسط معاونت شهرسازی ومعماری و پیش بینی بودجه اجرایی محقق می‌شود افزود: با مصوبه شورای معاونین شهرداری کرج، سازمان عمران و نوسازی سکان‌دار کشتی بافت‌های فرسوده کرج شد.

سلطانی‌مقدم خاطرنشان کرد: اجرای طرح بافت‌های فرسوده در کلانشهر کرج نیازمند این است که هر کدام از دستگاه‌ها باید به وظایف خود آشنا باشند و خود را موظف به اجرای درست این طرح بدانند.

وی بیان داشت: این سازمان ضمن اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کارآمد و مطلوب درباره بافت‌های فرسوده، نسبت به نوسازی این بافت‌ها در زمان باقیمانده از سال‌جاری نیز اقدام می‌کند.

*آغاز مطالعات طرح‌های مرتبط با ساماندهی بافت‌های فرسوده در کرج

سلطانی‌مقدم در بخشی دیگر از سخنان خود از آغاز طرح‌های مرتبط با ساماندهی بافت‌های فرسوده در کرج خبر داد و گفت: این مهم از جمله برنامه‌های این سازمان تحت پوشش شهرداری تا پایان سال است.

وی همچنین بر ضرورت حضور بخش خصوصی در اجرای طرح ساماندهی بافت‌های فرسوده تأکید کرد و افزود: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به منظور ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی در مسیر رفع بافت‌های فرسوده باشد.

این مسئول گفت: به طور قطع جهت نوسازی بافت‌های فرسوده شهر کرج که حجم قابل توجه را شامل می‌شود، نگاه ویژه‌ای از سوی مسئولین ارشد شهری و کشوری وجود داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول