اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

‌22 میلیارد تومان در بخش گاز خراسان جنوبی هزینه شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: در دهه فجر امسال بالغ بر 22 میلیارد تومان در بخش گازرسانی خراسان جنوبی هزینه شده که این امر شامل عملیات اجرایی گازرسانی و کلنگ‌زنی پروژه‌های گازرسانی است.

‌22 میلیارد تومان در بخش گاز خراسان جنوبی هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در جمع مردم روستای دوحصارن از توابع بخش آیسک شهرستان سرایان اظهار داشت: در دهه فجر امسال 10 میلیارد و 150 میلیون تومان پروژه گازرسانی به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین 12 میلیارد و600 میلیون تومان اعتبار در این بخش کلنگ‌زنی شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون گازرسانی به شش روستا در شهرستان سرایان،11 روستا در شهرستان بیرجند و دو روستا در شهرستان بشرویه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: امید است با بهره‌برداری از آن‌ها تمامی روستاهای موجود در شعاع 15 کیلومتری خط اصلی انتقال گاز، گازرسانی شوند.

رشید گازرسانی به صنایع شهرک‌های صنعتی و جایگاه CNG را از اقدامات برجسته دولت در این زمینه دانست و تصریح کرد: گازرسانی به سایر روستاها نیز با سرعت و کیفیت خوبی انجام خواهد شد.

وی انتخابات را پایه و ضامن بقای نظام اسلامی برشمرد و اذعان داشت: انتخابات مظهر اقتدار و شکوه داخلی و خارجی کشور است که امید است مردم آگاه ایران اسلامی منسجم‌تر از گذشته در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.

استاندار خراسان جنوبی توسعه ارزش‌های اسلامی به وسیله انقلاب اسلامی و درصحنه بودن مردم و اطاعت هوشمندانه مردم از ولایت فقیه را از ویژگی‌های بارز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این عوامل سبب تثبیت و بقای انقلاب اسلامی بیش از گذشته شده است.

رشید تأکید کرد: امید است مردم با حضور هوشمندانه و منسجم‌تر از گذشته خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده و تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن افزود: امید است با انسجام بیشتر و بهتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نظام ثابت کنیم که همیشه در صحنه هستیم.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول