اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز بشرویه:

رعایت ایمنی لازمه استفاده از نعمت گاز است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز بشرویه گفت: رعایت نکات ایمنی و توجه به خطرات احتمالی مصرف لازمه استفاده از نعمت گاز شهری است.

رعایت ایمنی لازمه استفاده از نعمت گاز است
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، عباس پاکدل ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان بشرویه اظهار داشت: با توجه به افتتاح پروژه گازرسانی شهرستان بشرویه در بهمن ماه سال گذشته امسال نخستین سالی است که اکثر شهروندان از این نعمت خدادادی استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 3 هزار و 600 اشتراک گاز در شهرستان داشته‌ایم و طرح توسعه و کار نصب علمک‌های باقی‌مانده نیز در آینده نزدیک انجام می‌شود.پروژه گازرسانی ارسک نیز با مشخص شدن پیمانکار در آینده نزدیک ابلاغ می‌شود.
رئیس اداره گاز بشرویه با اشاره به وجود 3 ایستگاه برون شهری گاز در بشرویه خاطرنشان کرد: برای آشنایی و آموزش نکات ایمنی در مصرف گاز با حضور دانش‌آموزان در محل سالن شهید مفتح گردهمایی آموزشی برگزار می‌شود. ایستگاه‌های شهرستان یک ایستگاه CGS  برون شهری به ظرفیت 30 هزار متر مکعب بر ساعت و سه عدد ایستگاه  TBS شهری است که یکی در حال بهره‌برداری و دو ایستگاه 10 هزار متر مکعبی نیز در حال نصب است.
پاکدل توجه به برچسب انرژی در موقع خرید بخاری گازی متناسب با اتاق مورد نظر و استفاده از شیشه‌های دوجداره را در کم شدن هزینه مصرفی گاز مؤثر دانست.
وی تأکید کرد: صرفه‌جویی در مصرف گاز یک وظیفه شرعی است و گرم نگه داشتن بی‌مورد فضاهای غیر ضروری منزل اتلاف انرژی ملی است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول