اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد

آموزش بهداشت دهان و دندان کودکان شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از آموزش بهداشت دهان و دندان کودکان شهرستان جم خبر داد.

آموزش بهداشت دهان و دندان کودکان شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهناز ترکمن در نشست مسئولان بهداشت و درمان اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان شهروندان امر بسیار مهمی است که همه باید مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: بهداشت کودکان و نونهالان اهمیت بیشتری دارد و باید از سنین پایین دقت لازم را بر روی مسایل بهداشتی به ویژه بهداشت دهان و دندان داشته باشیم.

رئیس دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از آموزش بهداشت دهان و دندان کودکان شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد 570 نفر از کودکان حاضر در مهدکودک‌ها و مدارس پیش‌دبستانی شهرک‌های مسکونی وزارت نفت در شهرستان جم (شهرک توحید، شهرک شهید تندگویان) تحت آموزش‌های مربوط به بهداشت و دهان و دندان قرار گرفتند.

ترکمن تصریح کرد: در این مرحله از ارائه آموزش‌های تئوری و عملی مرتبط با بهداشت و دهان و دندان، کودکان حاضر در مهدکودک‌های شهرک توحید، ستارگان شهید تندگویان و فرشتگان پارس جنوبی و مهد قرآن شهرک توحید، با مباحث مربوط به بهداشت دهان و دندان آشنا شدند.

وی عنوان کرد: همچنین ارائه لوح فشرده حاوی «نمایش تصویری با موضوع بهداشت دهان و دندان» به تمامی کودکان حاضر در مهدکودک‌ها و مدارس پیش‌دبستانی باعث ترغیب هرچه بیشتر این گروه سنی به فراگیری مباحث مربوطه شد.

ترکمن یادآور شد: این روش آموزشی مورد استقبال خوب کودکان مدارس ابتدایی در مهدکودک‌ها قرار گرفته و در حال حاضر تمام دانش‌آموزان این مقاطع آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی در پایان افزود: در مرحله بعد نیز آموزش کودکان استثنایی شهرستان جم و همچنین برخی از مدارس مستقر در روستاهای محروم منطقه را در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول