اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم:

کشتارگاه شهرداری قم از لیست آلاینده‌های بهداشت محیط حذف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم گفت: به دلیل اقدامات انجام شده این سازمان از لیست مراکز آلاینده‌ بهداشت محیط زیست حذف شده است.

کشتارگاه شهرداری قم از لیست آلاینده‌های بهداشت محیط حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسدالله علی عسکری در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم گفت: اقدامات خوبی برای ساماندهی و همچنین به روز کردن تجهیزات این سازمان انجام شده است.

وی بیان داشت: در سال جاری به منظور ایجاد فضایی برای استراحت چوب‌داران، فضای مجهزی به متراژ 250 متر را آماده کردیم و همچنین برای دام‌های آنها نیز محلی آماده شده است.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم تاکید کرد: به منظور توجه به مسائل بهداشتی در این مجموعه نیز اتاق بهداشت را راه‌اندازی کرده تا بتوانیم گوشت مورد نیاز همشهریان را بدون مشکل بهداشتی تأمین کنیم.

علی‌عسکری تصریح کرد: به دلیل خدمات خوبی که ارائه شد این سازمان از لیست آلاینده‌های بهداشت محیط زیست حذف شده است.

وی با اشاره به اهمیت تمیزی سلاخ‌ها و لباس‌های آنها گفت: این موضوع مد نظر ما قرار گرفت و مقرر شد تا کارگران و سلاخ‌ها همیشه لباس تمیز بپوشند و وسائل شستشوی مکانیکی نیز فراهم شده تا با آن لباس‌ها وارد محیط شهری نشوند.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم در خصوص کشتار دام سنگین در این مجموعه گفت: در حال حاضر 100 رأس دام به صورت روزانه ذبح می‌شود که با راه‌اندازی خط مکانیزه این رقم به 300 رأس می‌رسد.

علی‌عسکری در خصوص جابه‌جایی ساختمان کشتارگاه گفت: ما تابع دستورات هستیم و هر زمان که بگویند حاضر به جابه‌جایی خواهیم بود.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول