اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یگان تکاوری کوله‌سنگی سیستان و بلوچستان صورت گرفت

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: توسط یگان تکاوری کوله‌سنگی سیستان و بلوچستان بیش از یک تن مواد مخدر کشف و دو نفر دستگیر شدند.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، مأموران انتظامی پاسگاه کوله‌سنگی در اجرای مأموریت خود حین گشت زنی و پاکسازی نوار مرزی در درگیری‌های مسلحانه با قاچاقچیان و اشرار مسلح در چندین مرحله عملیات موفق شدند مقدار هزار و 257 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

این درگیری‌ها که در نقاط مرزی رخ داده است قاچاقچیان با به‌جا گذاشتن مواد مخدر به سمت کشورهای همجوار متواری که دو نفر از آنان یک زن و یک مرد دستگیر شدند.

مأموران انتظامی پاسگاه کوله‌سنگی که به‌طور شبانه‌روزی در حاشیه نوار مرزی دائما در حال گشت زنی هستند در این درگیری‌ها در مجموع یک تن و 122 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 123 گرم مرفین و 530 گرم هروئین را کشف کردند.

متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.

مقتول قبل از مرگش راز جنایت را فاش کرد

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا کاظمی گفت: در پی تیراندازی منجربه قتل مرحوم «بیک محمد. ر» در 9 مهرماه سال 89 موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان چابهار قرار گرفت.

وی افزود: مرحوم قبل از مرگش در حضور تمام اقوام و تعدادی از اهالی محل که به عیادت آمده بودند به صراحت فردی به نام «ایاز.ج» را عامل تیراندازی به سمت خود معرفی کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی قاتل فراری بیان داشت: با انجام یک‌سری کار اطلاعاتی و با استفاده از منابع و مخبرین در یک عملیات غافلگیرانه قاتل دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

کاظمی ادامه داد: متهم دستگیر شده ابتدا منکر بزه ارتکابی شد اما پس از مواجهه با شواهد و دلایل موجود به جرم خود اعتراف کرد.

وی گفت: علت و انگیزه قتل را همکاری مقتول با مأموران برای دستگیری دو برادر خود که به اتهام مواد مخدر محکوم به اعدام شده بودند، است.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول