اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

ایران با حرکت در مسیر انقلاب با هجمه‌های دشمنان مواجه است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: ایران با حرکت در مسیر انقلاب و ارزش‌های دینی خود همواره با هجمه‌های زیادی از سوی دشمنان مواجه بوده، به همین دلیل در زمینه مبارزه با موادمخدر گام‌های زیادی برداشته است.

ایران با حرکت در مسیر انقلاب با هجمه‌های دشمنان مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در شورای مبارزه با موادمخدر این شهرستان با بیان این‌که ایران هزینه‌های زیادی را در مقابله با مبارزه با موادمخدر پرداخت کرده است، اظهار داشت: مواد مخدر چالش‌ها و اثرات اجتماعی زیادی دارد.

وی با اشاره به این‌که ایران بیشترین قربانیان مبارزه با مواد مخدر را دارد، اظهار داشت: ایران با حرکت در مسیر انقلاب و ارزش‌های دینی خود همواره با هجمه‌های زیادی از سوی دشمنان مواجه بوده، به همین دلیل در زمینه مبارزه با موادمخدر گام‌های زیادی برداشته است.

اکبرزاده با تأکید بر این‌که استکبار جهانی برای مبارزه با گسترش اسلام در ایران تلاش می‌کند که با مواد مخدر به نوعی فرزندان ایران را به انحراف بکشاند، تصریح کرد: این امر موجب می‌شود بار امنیتی و اجتماعی زیادی به ایران وارد شود.

وی با اشاره به این‌که باید برای در امان ماندن قشر سالم جامعه تلاش کنیم، تصریح کرد: باید بتوانیم در زمینه تولید، قاچاق و توزیع موادمخدر تلاش‌های زیادی برای امر پیشگیری صورت دهیم.

فرماندار آمل با اعلام این‌که مواد مخدر هزینه اقتصادی زیادی برای کشور به بار می‌آورد، گفت: یکی از دلایلی که باعث افزایش طلاق و گسستن بنیان‌های خانواده می‌شود مسئله اعتیاد است.

این مسئول با بیان این‌که بحث مبارزه با مواد مخدر متعلق به زمان خاصی نیست و در همه فصول باید در این زمینه فعالیت کرد، افزود: جوانانی که به دام اعتیاد گرفتار می‌شوند سرمایه‌های ما هستند که به انحراف کشیده می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون 65 درصد از مصوبات جلسات این شورا اجرایی شده است، تصریح کرد: با افزایش رسیدگی به مناطق پرخطر شهرستان سعی می‌کنیم که این آلودگی‌ها را برطرف کنیم.

اکبرزاده با اعلام این‌که یک روحانی در مناطق پرخطر شهرستان مستقر شده است، تأکید کرد: یکی از مناطق پرخطر آمل نیاز به توجهات استانی در این زمینه دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل نیز در این جلسه با بیان این‌که برای ساخت سالن ورزشی در منطقه امت‌آباد آمل در ابتدا، 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است، گفت: در مرحله بعدی 50 میلیون تومان نیز به این پروژه تخصیص یافت اما به دلیل این‌که پیمانکار خلع ید شد این میزان به طور کامل هزینه نشده است.

محمود ناییج با اعلام این‌که در سال‌ جاری 90 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه تعریف شده است، تأکید کرد: اگر چه امیدواریم این اعتبار به صورت کامل به این پروژه اختصاص یابد اما باز هم اعتبارات بیشتری برای اتمام آن نیاز است.

انتهای‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول