اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی:

دستاوردهای نظام برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برای اقشار مختلف جامعه تبیین شود.

دستاوردهای نظام برای مردم تبیین شود

طاهر بخشایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: در طول 34 سال که از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد در حوزه‌های مختلف اعم از علمی، صنعتی و ... تحول‌های زیادی صورت گرفته پس لازم است مردم در جریان قرار بگیرند.

وی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای انعکاس اقدامات و خدمات ارائه شده دانست و افزود: لازم است از این فرصت ایجاد شده، دستگاه‌های اجرایی مختلف حداکثر استفاده را ببرند تا مردم با پیشرفت‌هایی که در بخش گوناگون حاصل شده است به خوبی آگاه شوند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ایران اسلامی وامدار خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است، اضافه کرد: برای اینکه در پیشگاه بزرگان و انسان‌های والامقام شرمنده نشویم باید مردم را به طور مستمر در جریان روند امور قرار دهیم چرا که در این صورت، آحاد جامعه از نظام و آرمان‌های بلند آن بهتر حراست می‌کنند.

وی به اهمیت برپایی باشکوه مراسم‌های گرامیداشت این ایام اشاره کرد و افزود: برای اینکه زمینه برای نقش‌آفرینی هر چه بیشتر نهادها و سازمان‌ها فراهم شود همچنین حضور و مشارکت فعال آنها را در برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی شاهد شویم کمیته نهادها و سازمان‌ها به عنوان زیرمجموعه ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

بخشایی اضافه کرد: انجام هماهنگی‌های لازم برای فعال‌سازی روابط عمومی‌ سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، تبیین شایسته دستاوردها و جمع‌بندی آن‌ها، انعکاس گزارش خدمات سازمان‌ها در عرصه توسعه پیشرفت کشور، معرفی مناسب پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری در دهه فجر از جمله اهدافی است که در این کمیته پیگیری می‌شود.

مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی در ارتباط با ترکیب اعضاء کمیته مرکزی، گفت: مسئولان روابط عمومی نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های صنفی توسط دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی تعیین شده و به ستاد دهه فجر معرفی شدند بنابراین کارشناسان روابط عمومی در این ایام مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول