اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر استان بوشهر خبر داد

پخش زنده ویژه برنامه‌ «جنگ فجر انقلاب» از سیمای مرکز بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: ویژه برنامه جنگ فجر انقلاب اسلامی در دهه فجر از سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

پخش زنده ویژه برنامه‌ «جنگ فجر انقلاب» از سیمای مرکز بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سلمان بحرانی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر اظهار داشت: از آنجایی که ایام مبارکی همچون میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفرصادق (ع) و آغاز هفته وحدت را در پیش رو داریم، لذا برنامه‌های جنگ شادی دهه مبارکه فجر، امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

بحرانی افزود: این مناسبت‌ها آغاز خوبی برای ایام دهه فجر است و به جز برنامه‌هایی که برای عموم مردم همیشه در صحنه استان بوشهر تدارک دیده‌ایم، برنامه‌هایی نیز در قالب جنگ‌های شادی و برنامه‌هایی مختص کودکان خانواده‌های دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان تدارک دیده‌ایم.

وی افزود: دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان بخش بزرگی از جامعه هستند و باید متناسب با شأن آنان برنامه‌هایی در خور توجه ارائه کنیم.

بحرانی ادامه داد: برنامه‌های ایام الله دهه فجر قطعا متناسب با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مقرر شده  که برنامه‌های مردمی در این ایام به صورت زنده و خارج از فضای صدا و سیما برگزار شود تا این برنامه همگانی شده و مردم نیز در برنامه‌ها حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر حفظ  ایجاد امنیت در مکان ‌های برگزاری مراسم خصوصا مکان‌های عمومی افزود: هر دستگاه اجرایی می‌تواند در قالب این برنامه‌ها خدمات و عملکرد دستگاه خود را به مردم ارائه کند.

بحرانی خاطرنشان کرد: تمامی این برنامه‌ها در ایام الله مبارک فجر در شهرستان‌ها نیز با همکاری فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها نیز به مناسبت این ایام توسط صدا و سیما پوشش داده می‌شود.

این مقام مسئول از اجرای برنامه‌های متنوع این ایام از شب میلاد پیامبر اعظم (ص) تا پایان 22 بهمن به مدت 14 روز خبر داد.

ملت ایران آماده پاسداری از ارزش‌های نظام است

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز گفت: با برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌ها به استقبال جشن‌های باشکوه دهه مبارکه فجر خواهیم رفت.

علی موذنی اظهار داشت: ایران اسلامی طی هشت سال دوران با عظمت دفاع مقدس با تقدیم فرزندان این مرز و بوم خود را بیمه کرد و اکنون در این برهه حساس با توجه به هجمه‌های دشمنان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با برپایی با شکوه مراسمات این ایام دشمنان را مایوس و ناامید خواهیم کرد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم و شرکت در راهپیمایی‌ها و به دنبال آن  انتخابات پیش رو نشان از این است که ملت ما برای پاسداری از ارزش‌های این نظام از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

موذنی با تاکید بر برنامه‌ریزی و ایجاد زمینه برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح ایام الله مبارکه فجر تصریح کرد: از آنجایی که جوانان امروز سکان مدیریت کشور را در آینده به دست خواهند گرفت لذا رسالت خطیر ما روشنگری جوانان نسل سوم و چهارم است که خاطره‌ای از دوران شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ندارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر با اظهار امیدواری از همکاری و هماهنگی ارگان‌های دولتی و مشارکت‌های مردمی در برگزاری این مراسم‌ها اظهار داشت: به یاری خداوند بتوانیم تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را در این ایام مرور کرده و آن را برای همیشه در اذهان زنده نگه داریم.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول