اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری:

معرفی سرمربی تیم فوتسال تا هفته آینده / حمایت از حضور پرسپولیس و استقلال در فوتسال

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال با اعلام اینکه حسین شمس و خسوس هر دو شانس سرمربی‌گری تیم فوتسال را دارند، گفت: سرمربی تیم فوتسال کشور هفته آینده معرفی می‌شود.

معرفی سرمربی تیم فوتسال تا هفته آینده / حمایت از حضور پرسپولیس و استقلال در فوتسال

سیدرضا افتخاری که برای تماشای بازی فوتسال دبیری تبریز با فرش آرا مشهد به تبریز سفر کرده بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: باید سطح علمی فوتسال افزایش یابد و یکی از برنامه‌های ما آموزش مربیان است و در همین راستا از آقای خسوس دعوت کردیم تا با سفر به شهرستان‌ها و آموزش به مربیان، شرایط پیشرفت فوتسال کشور را فراهم کند.

وی افزود: از موارد مهم دیگر آموزش فوتسال از سنین پایه است و با آموزش و پرورش مذاکراتی صورت گرفته است تا فوتسال در مدارس نیز گنجانده شود.

سرپرست کمیته فوتسال کشور به وجود زیرساختارهای موجود در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر سالن‌های بسیاری در شهرستان‌ها ساخته و افتتاح شده‌اند و این می‌تواند نویدی در گسترش فوتسال در سراسر کشور باشد.

ضعف مدیریت تضعیف بخش خصوصی را به دنبال دارد

افتخاری در پاسخ به سئوالی مبنی بر  انصراف بسیاری از تیم‌های بخش خصوصی در فوتسال کشور گفت: ضعف مدیریت می‌تواند عاملی برای تضعیف بخش خصوصی باشد.

وی افزود: البته شرایط اقتصادی را نیز باید در کناره‌گیری تیم‌ها دخیل دانست و تیمی که از رده استانی به مسابقات کشوری و آسیایی صعود می‌کند هزینه‌هایش نیز چند برابر شده و در صورت عدم حمایت لازم و نداشتن حامی مالی شاهد انصراف آن مجموعه از تیمداری هستیم که البته باید یادآوری کرد در فوتسال فرد دلسوزی که مانع از کنار رفتن این تیم‌ها شود، نداریم.

وی به کاهش فاصله ایران با برخی از کشورهای آسیایی نظیر ژاپن اشاره کرد و ابراز داشت: پیشرفت فوتسال ایران خرد جمعی را می‌طلبد و من افتخاری به تنهایی قادر نخواهم بود به فوتسال کمکی کنم.

افتخاری به آمادگی کمیته فوتسال برای حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و افزود: حضور استقلال و پرسپولیس در فوتسال کشور می‌تواند به پیشرفت این رشته کمک کند و البته این به معنای حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور نبوده و این تیم‌ها باید از رده‌های پایین‌تر فعالیت خود را آغاز کنند تا به لیگ برتر صعود کنند.

جام حذفی در تقویم سال آینده گنجانده می‌شود

سرپرست کمیته فوتسال کشور از گنجانده شدن جام حذفی فوتسال کشور در تقویم سال آینده خبر داد و عنوان کرد: جام حذفی بهترین فرصت برای استعدادیابی است و به شهرستان‌هایی که در سطح اول فوتسال تیم ندارند این فرصت را می‌دهد تا خود را مطرح کنند و جای چنین جامی در رقابت‌های فوتسال کشور خالی بود.

وی علت حضور خود در تبریز را در وهله اول بررسی و شناخت امکانات این شهر ذکر کرد و افزود: سنجش امکانات موجود و میزان علاقمندی و استعدادهای موجود برای برنامه‌ریزی بهتر به پیشرفت فوتسال کمک شایانی می‌کند.

افتخاری در مورد بازی دبیری تبریز و فرش آرای مشهد نیز گفت:  بازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، اما تیم دبیری از فرصت‌های خود بیشتر سود جست و در نهایت پیروز این بازی شد.

انتهای پیام/60002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول