اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم فوتسال شهرداری قم قهرمان بازی‌های 6 جانبه شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور اداری و منابع انسانی شهرداری قم از قهرمانی تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری قم در بازی‌های شش جانبه استان خبر داد.

تیم فوتسال شهرداری قم قهرمان بازی‌های 6 جانبه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید علی بیگدلی اظهار کرد: تیم پیشکسوتان فوتسال شهرداری قم که در مسابقات شش جانبه استان شرکت کرده بود توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

وی افزود: این مسابقات بین تیم‌های ادارات استان قم و به میزبانی استانداری در سالن مجموعه ورزشی شهرداری قم برگزار شد و تیم فوتسال شهرداری قم توانست با غلبه بر تمام تیم‌ها با اقتدار به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

بیگدلی گفت: این مسابقات اگرچه بین ورزشکاران پیشکسوت و پا به سن گذاشته برگزار شد اما از نظر سطح فنی و تکنیکی بسیار بالا بود و بازیکنان توانستند بازی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: این بازی‌ها به همت استانداری و در سالن ورزشی شهرداری قم و با حضور شش تیم از استانداری، اداره کار، اقتصاد و دارایی، مدیریت درمان، راه و شهرسازی و شهرداری قم برگزار شد و در نهایت این تیم پیشکسوتان شهرداری قم بود که با اقتدار و با شکست دادن تمام تیم‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های راه و شهرسازی و مدیریت درمان هم توانستند مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول