اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دزفول در گفت‌وگو با فارس:

نخستین «باغ‌بام» کشور در دزفول احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار دزفول از احداث نخستین باغ‌بام این شهر در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مقدمات کار فراهم شده است.

نخستین «باغ‌بام» کشور در دزفول احداث می‌شود

محمدعلی دوایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: این بام باغ درطبقه فوقانی پارکینگ طبقاتی خیابان شریعتی دزفول احداث می‌شود.

شهردار دزفول با اعلام این خبر افزود: در این باغ بام، فضای سبز، آب‌نما و تعداد زیادی درخت در نظر گرفته شده که شهروندان می‌توانند اوقات فراغت خود را در محیطی سبز با چشم‌اندازی زیبا که مشرف به بافت قدیمی و زیبای شهر دارد سپری کنند.

وی خاطر نشان کرد: پشت بام این پارکینگ یکهزار و 800 متر مربع است که با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در دهه فجر سال‌جاری این بام‌باغ احداث خواهد شد.

دوایی‌فر با اشاره به اینکه امکان برای خدمات‌دهی به مردم در این منطقه فراهم خواهد بود، خاطر نشان کرد: با توجه به  احداث رستوران، آلاچیق و دیگر امکانات رفاهی امکان سفارش و سرو غذا  نیز در این بام‌باغ وجود دارد.

وی گفت: با توجه به آلودگی و سر و صدای موجود در این نقطه از شهر، داشتن چنین محیطی می‌تواند ثروتی بزرگ محسوب شود که مطمئنا مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

شهردار دزفول تاکید کرد: هدف شهرداری دزفول اجرای یک تجربه جدید و فرهنگ سازی بین مردم است زیرا می‌توان بر روی بام هر خانه، آپارتمان، ویلا، اداره، مدرسه، بیمارستان و هر ساختمان دیگری یک باغ زیبا با گیاهان کوچک و بزرگ بوجود آورد.

دوایی‌فر افزود: شهرداری دزفول برای خود چنین فعالیتی را آغاز کرده است و به این دلیل می‌کوشیم تا نمونه‌ای موفق برای اجرای این طرح بزرگ باشیم و به صورت الگو در خوزستان و کشور مطرح شود.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول