اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال مازندران:

زمان برگزاری مجمع هیئت هندبال مازندران مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال مازندران گفت: پس از تعویق زمان برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت هندبال مازندران، این مجمع چهارم بهمن‌ماه سال‌جاری با حضور رئیس فدراسیون هندبال برگزار می‌شود.

زمان برگزاری مجمع هیئت هندبال مازندران مشخص شد

خسرو ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل عنوان کرد: مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران قرار بود 20 دی‌ماه امسال در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شود که این زمان به تعویق افتاده و پس از هماهنگی با فدراسیون هندبال زمان جدید آن اعلام شد.

وی با اشاره به این‌که این مجمع چهارم بهمن‌ماه سال ‌جاری با حضور کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال و سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: با برگزاری انتخابات در محل اداره کل ورزش و جوانان استان رئیس جدید آن برای مدت چهار سال آینده مشخص می‌شود.

ابراهیم‌زاده با تأکید بر این‌که از سال 87 با رأی اکثریت اعضای این مجمع سکان ریاست هندبال مازندران را بر عهده گرفتم، گفت: در مهلت نام‌نویسی داوطلبان این هیئت تنها خودم به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کردم و کار تأیید صلاحیت توسط اداره کل ورزش و جوانان مازندران انجام شده است.

رئیس هیئت هندبال مازندران در پایان تأکید کرد: ورزش هندبال در مازندران علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده است و استعدادهای زیادی در سراسر استان نهفته‌اند که چندی پیش کار استعدادیابی را در تمام شهرهای مازندران آغاز کردیم.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول