اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند خبر داد

بهره‌برداری از 535 طرح مختلف در شهرستان هیرمند

خبرگزاری فارس: فرماندار هیرمند گفت: در ایام مبارک دهه فجر، 535 طرح و پروژه در زمینه‌های مختلف افتتاح و به‌ بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از 535 طرح مختلف در شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر امسال که در فرمانداری شهرستان هیرمند با حضور مسئولان کمیته‌های ستاد برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه اینکه از جنبه‌های معنوی و دینی برخوردار بود توانست در قلب مردم دنیا نفوذ کند و موجبات بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شد.

وی افزود: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و روزی است که سرنوشت ملت ایران در این روزهای پرافتخار رقم خورد و مردم ایران با براندازی نظام ستمشاهی توانستند انقلاب اسلامی را برپا دارند.

فرماندار هیرمند ادامه داد: در حال حاضر با توجه به توطئه‌های دشمنان، پرداختن به مبانی و ریشه‌های انقلاب اسلامی و آشنا کردن جوانان با تاریخ انقلاب از ضروریات حفظ نظام و انقلاب می‌باشد.

دهمرده بیان داشت: مردم باید با شرکت در جشن‌ها و مراسم ایام‌الله دهه فجر به نااهلان و دشمنان نظام و انقلاب بفهمانند که این انقلاب همانند سال 57 دارای پشتوانه ارزشمند و قوی مردمی است.

وی به برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های ایام‌ دهه فجر اشاره کرد و گفت: باید از همه امکانات شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر استفاده کرد.

فرماندار هیرمند افزود: در دهه فجر امسال در شهرستان هیرمند، 535 طرح و پروژه عمرانی، کشاورزی، تولیدی، فرهنگی و خدماتی با ایجاد 599 فرصت شغلی به بهره‌برداری خواهند رسید.

دهمرده اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 90 میلیارد و 272 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده که تعداد 10 هزار و 757 خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهد شد.

فرماندار هیرمند گفت: از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی در دهه فجر امسال می‌توان از بهره‌برداری از راه‌های روستایی، بهره‌برداری از 412 طرح اشتغال‌زایی صندوق مهر امام رضا (ع)، بهره‌برداری از 11 دریچه کنترل آب، افتتاح ساختمان خانه بهداشت، افتتاح چهار باب استخر پرورش ماهی، چهار واحد طرح بهسازی جایگاه دام، بهره‌برداری همزمان از 75 طرح کشاورزی، بهره‌برداری از توسعه خط انتقال آب شرب روستایی و افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهر دوست‌محمد نام برد. 

دهمرده با بیان اینکه بیش از 90 درصد این طرح‌ها اشتغال‌زایی هستند افزود: مجموعه مدیران شهرستان درصد هستند تا با ارائه طرح‌های کارشناسی و اشتغالزایی آمار بیکاری با توجه به مرزی بودن شهرستان به حداقل کاهش یابد.

وی تصریح کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام‌ دهه فجر در سطح شهرستان هیرمند، 11 کمیته در ستاد دهه فجر تشکیل و هر یک از کمیته‌ها موظف شدند تا با جدیت و کیفیت هرچه تمام، برنامه‌های این دهه را پیگیری کنند.

انتهای پیام/75002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول