اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

تاریخ انقلاب به صورت زنده برای جامعه نمایش داده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره به حوادث تاریخی در طول استقرار نظام مقدس اسلامی در ایران گفت: تاریخ انقلاب به صورت زنده برای جامعه نمایش داده شود.

تاریخ انقلاب به صورت زنده برای جامعه نمایش داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان، اظهار داشت: برای تاثیرگذاری مفید برنامه‏‌های فرهنگی نیاز به دقت و توجه در اجرای آن است.

وی به برنامه راهیان نور در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: بازگویی تاریخ به صورت زنده در محلی که اتفاق افتاده است، تاثیرگذاری بسیار مثبتی دارد.

* نمایش زنده رخداد‏های تاریخی انقلاب به نسل سوم و چهارم

فرماندار زنجان نمایش زنده عملیات و رخداد‏های انقلاب به نسل سوم و چهارم انقلاب را خواستار شد و خاطر نشان کرد: بازنمایی رخدادهای مهم در تاریخ انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اجرای مناسب برنامه کاروان راهیان نور در شهرستان زنجان، اظهار داشت: توجه به این برنامه برای آشنایی دانش‏‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت بسیار حائز اهمیت است.

راشاد بصیرت‌افزایی دانش‏‌آموزان با اجرای برنامه کاروان راهیان نور را مورد تاکید قرار داد و گفت: آشنایی دانش‏‌آموزان با دستاورد‏های انقلاب و رشادت و ایثار شهدا در میدان حق علیه باطل ضرورت دارد.

* کاهش سخنرانی برای دانش‏‌آموزان در برنامه کاروان راهیان نور

فرماندار زنجان کاهش برنامه‏‌های سخنرانی برای دانش‏‌آموزان در برنامه کاروان راهیان نور را خواستار شد و افزود: تعدد برنامه سخنرانی برای دانش‏‌آموزان مناسب نیست.

وی با بیان اینکه باید برنامه‏‌های پیش‌بینی شده دارای روحیه نشاط باشد، یادآور شد: توجه به برنامه‏‌های جذاب و نشاط‏‌آور برای دانش‌آموزان مورد توجه باشد.

* نشست‏‌های سیاسی برای دانش آموزان

راشاد نشست‏‌های سیاسی برای دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: برگزاری نشست‏‌های سیاسی برای دانش‏‌آموزان به صورت بحث‏های دو طرفه نیازمند توجه بیشتری است.

فرماندار زنجان تجربیات تلخ حوادث سال 88 را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: باید از این حوادث درس گرفت و برنامه‏‌ریزی کرد.

انتهای پیام /73002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول