اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

موضوع هسته‏ای تنها یک پوسته از دشمنی‏ها با انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: دشمنان با مطرح ساختن موضوع هسته‏ای، اهداف کوتاه‌مدت مد نظر خود را پی می‏گیرند و این موضوع تنها یک پوسته از دشمنی‏هاست.

موضوع هسته‏ای تنها یک پوسته از دشمنی‏ها با انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در حاشیه جلسه امور بانوان و خانواده شهرستان دماوند که در فرمانداری دماوند برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر، به نگاه بلند حضرت امام خمینی(ره) نسبت به اوضاع و احوال جهان در زمان خود و در آینده اشاره کرد.

وی اظهار داشت: ایشان در سخنان خود به بیداری اسلامی که در دوران بعد از حیاتشان اتفاق افتاد، اشاره می‏کردند و با آن دید الهی خود به خوبی سرانجام حکومت‏های ستمگر منطقه را پیش‏بینی کرده و نوید پیروزی اسلام را داده بودند.

قاسمی‏فرزاد به نقش مهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و حفاظت و حراست از آن در بعد انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی یکی از پایه‏ها و استوانه‏های حرکت عظیم انقلاب اسلامی را بهره‏گیری از این جایگاه و عنصر والا از نیروی زنان که در طول تاریخ مغفول مانده بود، بیان کردند و این انقلاب را به سر منزل مقصود رساندند.

وی تصریح کرد: نقش زنان در مبارزات انقلاب اسلامی در حین پیروزی و بعد از پیروزی انقلاب و برای حفظ این پیروزی‏ها بسیار قابل توجه بود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: زنان به عنوان مادران و همسران جامعه توانستند فرزندان و همسران خود را برای مبارزه تشویق کنند و آنان را در مسیر حفظ نظام اسلامی قرار دهند.

قاسمی‏فرزاد خاطرنشان کرد: با این نگاه، زنان نباید نقش خود را در فلاح و رستگاری جامعه فراموش کنند و همچون گذشته با حضور در همه عرصه‏ها مخصوصاً در خانواده نقش تربیتی خود را اعمال کرده و نسل آینده را برای مقابله با دسیسه‏ها و دشمنی‏های مستکبران آماده سازند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند، دشمنی مستکبران و غرب را با نظام اسلامی شامل سه هدف دانست و افزود: دشمنان ما هدف کوتاه‏مدت را با مطرح ساختن موضوع هسته‏ای پی می‏گیرند و این موضوع یک پوسته از این دشمنی‏هاست.

وی ادامه داد: دشمن در هدف میان‌مدت خود، تغییر رفتار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در رابطه با حمایت از مظلومان و مستضعفان دنبال می‏کند.

فرماندار شهرستان دماوند یادآور شد: دشمن در نهایت در هدف بلندمدت خود قصد دارد تا نظام الهی ما را تغییر دهد و این چراغ فروزان را خاموش سازد؛ اما نمی‏داند که این نور الهی خاموش‏شدنی نیست.

انتهای پیام/2568/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول