اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته انشعابات غیر مجاز آبفای سیستان و بلوچستان خبر داد

شناسایی انشعاب غیرمجاز آب از کارگاه تولیدی در زاهدان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته انشعابات غیر مجاز شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از شناسایی یک فقره انشعاب غیر مجاز کارگاه تولید آب رادیاتور در شهر زاهدان خبر داد.

شناسایی انشعاب غیرمجاز آب از کارگاه تولیدی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، اردلان سنگتراش اظهار داشت: طی بازدید روزانه از سطح شهر موفق به شناسایی یک فقره انشعاب غیرمجاز آب از یک کارگاه تولید آب رادیاتور و مایع شیشه شوی در حاشیه شهر زاهدان شدیم.

وی افزود: طی تحقیقات به عمل آمده، آب مورد استفاده در این کارگاه تولیدی به صورت غیرمجاز و از آب آشامیدنی شبکه انشعاب شهری و بدون مجوز برای تولید آب رادیاتور و مایع شیشه شوی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

مسئول کمیته انشعابات غیر مجاز شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این ارتباط دو نفر از افرادی که در این زمینه فعالیت داشته‌اند توسط نیروهای انتظامی و با هماهنگی پلیس آب بازداشت و صورتجلسه توسط دفتر حقوقی شرکت آب و فاضلاب استان به کلانتری 12 زاهدان برای پیگیری مراحل قانونی تحویل داده شد.

آبرسانی به روستای عزت‌آباد در مجاورت شهر سیرکان

همچنین مدیر امور آب و فاضلاب سراوان از بهره‌برداری پروژه آبرسانی به روستای عزت‌آباد در مجاورت شهر سیرکان از توابع شهرستان سراوان خبر داد.

علیرضا نارویی گفت: با توجه به فاصله کم این روستا با شهر سیرکان، آبرسانی به این روستا توسط امور آب و فاضلاب سراوان انجام گرفت.

وی تصریح کرد: خط انتقال و شبکه داخلی این روستا به طول هزار و 500 متر و قطر لوله 110 میلی‌متر از جنس پلی‌اتیلن با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال انجام گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب سراوان افزود: با اجرای این پروژه حدود 50 خانوار از نعمت آب شرب و بهداشتی برخوردار شدند.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول