اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول خواستار شد

کاهش مشکلات پیش‌آمده از اجرای طرح فاضلاب در دزفول

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول خواستار کاهش مشکلات پیش آمده از اجرای طرح جامع فاضلاب در سطح این شهرستان شد و گفت: باید مشکلات کاهش یابد.

کاهش مشکلات پیش‌آمده از اجرای طرح فاضلاب در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: اجرای طرح جامع فاضلاب در دزفول ثمرات خوبی خواهد داشت، ولی در شرایط کنونی مردم با مشکلات زیادی در این حوزه مواجه هستند.

این مسئول تاکید کرد: مسئولان باید در این حوزه با هم هماهنگی بیشتری داشته باشند تا مشکلات مردم در این باره کاهش یابد و مشکلات موجود برطرف شود.

* تنها راه مقابله در برابر رژیم صهیونیستی است

امام جمعه دزفول ابراز داشت: باید مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی در جهان ایستاد و در این شرایط این رژیم جعلی به شدت ضعیف شده و یارای اقدامات جدیدی ندارد.

وی افزود: باید روز غزه را گرامیداشت و در این باره باید از همه توان برای کمک رسانی به مردم فلسطین و غزه استفاده کرد و در این بین باید توجه داشت که توان رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف شده است.

قاضی‌دزفولی تاکید کرد: جنگ هشت روزه باعث شد تا رژیم جعلی صهیونیستی در جهان شکسته شود و آبرویی برای ابراز وجود در جهان نداشته باشد.

* آموزش پرورش رکن اساسی نظام تربیتی است

امام جمعه دزفول ابراز داشت: باید با تلاش زیاد در راستای توجه به نظام آموزشی کشور مشکلات در حوزه آموزش و پرورش جامعه را کم کرد.

این مسئول ادامه داد: باید با توجه به این بخش در راستای کاهش مشکلات در این حوزه اقدام کرد و مردم نیز باید با مشارکت در این بخش گام‌های بلندی را بردارند.

وی اذعان داشت: توجه مسئولان به نظام آموزشی و مشکلات در این حوزه می‌تواند در راستای رفع مشکلات اساسی در جامعه موثر باشد و باید در این باره تلاش زیادی را به کار گرفت.

انتهای پیام/72006/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول