اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر محقق می‌شود

افتتاح و کلنگ‌زنی 30 پروژه در بخش شوسف نهبندان

خبرگزاری فارس: بخشدار شوسف از افتتاح و کلنگ‌زنی تعداد 30 طرح عمرانی و خدماتی در سطح بخش شوسف نهبندان طی دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 30 پروژه در بخش شوسف نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین هاشمی در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای مزار سیدعلی(ع) اظهار داشت: در دهه فجر اسلام تولدی مجدد یافت و این دهه در تاریخ ایران و ملت نقطه‌ای تعیین‌ کننده و بی‌نظیر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تا قبل از انقلاب در این کشور، نظام اسلامی وجود نداشت و مردم زیر ظلم و سیتره حاکمان و افرادی نالایق و فاسد بودند، تصریح کرد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و اقتدار نصیب مردم و نظام شد و حاکمیت اسلامی و ارزش‌های دینی به روی کار آمد.

بخشدار شوسف ادامه داد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهیدان و فجرآفرینانی است که با مجاهدت‌ها و دلاوری‌های خویش این انقلاب را به پیروزی رسانده و بنیان ظلم رژیم ستم‌شاهی و استکبار جهانی را برای همیشه از این کشور برچیدند.

هاشمی با اشاره به اینکه بخش شوسف دارای 39 دهیاری و 38 شورای اسلامی است، افزود: تا قبل از دهه فجر هیچ‌کدام از دهیاری‌های این بخش دارای ساختمان مجزا و مستقل نبودند اما در دهه فجر امسال برای دهیاری‌های دو روستای مزار سیدعلی(ع) و سهل‌آباد ساختمان احداث شده و تعداد 37 دهیاری دیگر بدون ساختمان جدید هستند.

وی، زیربنای هر کدام از این ساختمان‌ها را طبق نقشه تیپ به متراژ 45 مترمربع دانست و اظهار داشت: برای ساختن این دو ساختمان دهیاری اعتباری معادل 320 میلیون ریال از محل اعتبارات استانداری خراسان‌جنوبی هزینه شده است.

بخشدار شوسف از بهره‌برداری شدن تعداد 25 پروژه عمرانی و خدماتی طی دهه‌فجر در این بخش خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

هاشمی تصریح کرد: هم‌چنین در این ایام خجسته کلنگ پنج طرح در سطح بخش شوسف به زمین می‌خورد که اعتبار این تعداد پروژه بیش از 15 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول