اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری بیرجند:

568 تن میوه به مناسبت شب یلدا در بیرجند توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری بیرجند گفت: به مناسبت شب یلدا 568 تن میوه در سطح شهر بیرجند توزیع شد.

568 تن میوه به مناسبت شب یلدا در بیرجند توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد نیک‌بین صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند که به منظور ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در شورا حضور یافته بود، اظهار کرد: 568 تن میوه طی روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه در ایام  یلدا در سطح بیرجند با نرخ‌های پایین‌تر از سطح میانگین توزیع شده است.

وی در ارتباط با کمبود برخی از اقلام میوه در این ایام افزود: کمبود میوه به ویژه کمبود هندوانه تنها مختص خراسان‌جنوبی نبوده است.

رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری بیرجند با اشاره به وانت‌بار‌های عرضه میوه در سطح شهر گفت: طبق مصوبه شورای شهر بیرجند این وانت‌بارها فقط در چهار نقطه ورودی وخروجی شهر مجاز به فروش می‌باشند.

نیک‌بین در ارتباط با وضعیت چهارشنبه بازار بیرجند تصریح کرد: تاکنون سایبان‌‌گذاری دو لاین این مجموعه انجام شده و لاین دیگر آن تا نیمه ماه جاری به اتمام می‌رسد.

وی در مورد گلایه‌های مردم مبنی بر نوسانات قیمت میوه در سطح بازار به‌ ویژه چهارشنبه بازار ادامه داد: نوسانات قیمت در چهارشنبه بازار محدود است و در صورت مشاهده  هم مربوط به بعد مسافت و کرایه حمل و نقل می‌باشد.

محمد میری عضو شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه بعضا یک نوع میوه با کفیت‌های مختلف با یک قیمت به فروش می‌رسد، پیشنهاد کرد: میوه‌های با کیفیت در سطح یک، دو و سه قرار گیرند تا نظارت بیش‌تری دراین رابطه صورت گیرد.

رضا فخار عضو دیگر شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به فروش وانت‌بارها در ورودی وخروجی شهر و بعضا نامناسب بودن وضعیت پارک آنها گفت: این‌کار باعث ایجاد ترافیک و به تبع آن حوادث بعد از آن می‌شود بنابراین هماهنگی در این رابطه با راهنمایی و رانندگی باید صورت گیرد.

عباسعلی نیک دیگر عضو شورا نیز با بیان اینکه میوه‌ای که به دست بازاریان می‌رسد بعد از چهار و پنج واسطه است، پیشنهاد کرد: میدان بارهای سطح شهر، میوه را مستقیما وارد و شهرداری مکانی را در اختیار آنها قرار دهد.

انتهای پیام/690011/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول