اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق غرب شرکت توزیع برق اصفهان خبر داد

بروز رسانی تجهیزات با احداث پست GRC در غرب اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق غرب شرکت توزیع برق اصفهان از به روز رسانی تجهیزات با احداث پست GRC در غرب اصفهان خبر داد و گفت: هزینه این نوع پست‌ها یک پنجم پست‌های دیگر و مقرون به صرفه است.

بروز رسانی تجهیزات با احداث پست GRC در غرب اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا فاتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های این امور اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم در این امور حفاری 240 متر طول مسیر و 700 متر کابل کشی 20 کیلوولت در خیابان باهنر از محدوده ی امور برق غرب بوده است که با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال اجرایی شده است.

وی افزود: برق رسانی پایدار و مطمئن، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، ظرفیت سازی برای مشترکین جدید همراه با زیبایی مبلمان شهری از اهداف اصلی این پروژه بوده است.

مدیر امور برق شمال غرب شرکت توزیع برق اصفهان تصریح کرد: در اجرای پروژه به روز رسانی تجهیزات در اولویت قرار گرفته، به طوری که دو دستگاه پست کمپکت، 400 کیلو ولت آمپر احداث و 200 متر کابل خود نگهدار فشار ضعیف در مدار قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای کاهش قطعی برق به وسیله شاخه های درختان و افزایش زیبایی مبلمان شهری 140متر از شبکه های فشار متوسط با کابل‌های خود نگهدار اصلاح شد.

فاتحی اضافه کرد: به منظور برطرف نمودن حریم شبکه یک دستگاه ترانس هوایی با ظرفیت 250 کیلو ولت آمپر برکنار شد.

وی با بیان اینکه در این امور از پست‌های جدید بدنه سیمانی استفاده می‌شود، گفت: از مزایای پست GRC (پست‌های کمپکت بدنه سیمانی) هزینه این نوع پست‌ها است که یک پنجم پست‌های دیگر بوده است.

مدیر امور برق شمال غرب شرکت توزیع برق اصفهان افزود: این پست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل نصب می‌باشد و همچنین باعث افزایش توان فیدرگیری می‌شود.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول