اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال بازدیدهای سرزده استاندار فارس از دستگاه‌های دولتی صورت گرفت

بازدید سرزده استاندار فارس از ناحیه یک توزیع برق شیراز

خبرگزاری فارس: استاندار فارس از ناحیه یک شرکت توزیع برق شیراز به شکل سرزده بازدید و روند ارائه خدمات این اداره را مورد بررسی قرار داد.

بازدید سرزده استاندار فارس از ناحیه یک توزیع برق شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در بازدید از ناحیه یک شرکت توزیع برق شیراز که با حضور مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز صورت گرفت، ضمن بررسی فرایندهای مختلف ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، در گفت‌وگوی تلفنی با برخی مشترکان در مورد نصب کنتور و سایر خدمات شرکت توزیع برق شیراز وضعیت این خدمات را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مراجعه کنندگان به ناحیه یک توزیع برق شیراز در مجموع از عملکرد این اداره رضایت دارند، اظهار داشت: مدت زمان نصب کنتور توسط شرکت توزیع برق شیراز به طور متوسط حدود یک هفته است که در مقایسه با سایر نقاط کشور، وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به سرقت کابل‌های برق در شیراز، افزود: برای رفع این معضلات در شورای تامین تصمیماتی گرفته‌ایم و به نیروی انتظامی ابلاغ کرده‌ایم که تاثیر خاصی در کاهش این مشکل نداشته است و باید عملکرد فرمانداری شیراز، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه تعویض شبکه برق‌رسانی بازار وکیل برای جلوگیری از آتش‌سوزی و آسیب به این بنای تاریخی، از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور محسوب می‌شود و باید با اهتمام تمام دستگاه‌های مسئول به انجام برسد، گفت: شرکت توزیع برق شیراز هزینه قابل توجهی برای انجام این پروژه انجام داده و لازم است بازاریان نیز همکاری لازم را برای اجرای این پروژه داشته باشند تا این مرکز مهم گردشگری بهسازی شود.

صادق عابدین با اشاره به اینکه بازدیدهای سرزده از روز نخست مورد توجه مدیریت ارشد استان فارس بوده است، افزود: برخی مشکلات در دستگاه‌های اجرایی و ادارات، به صورت ساختاری وجود دارد و برخی معضلات نیز رفتاری و ناشی از ناهماهنگی است که در ناحیه یک امور مشترکان شرکت توزیع برق شیراز این مشکل وجود نداشت.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول