اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نیرو خبر داد

آماده‌سازی 38 شرکت توزیع برق استانی برای واگذاری

خبرگزاری فارس: وزیر نیرو از آماده‌سازی 38 شرکت توزیع نیروی برق در استان‌های کشور به منظور واگذاری به بخش خصوصی خبر داد.

آماده‌سازی 38 شرکت توزیع برق استانی برای واگذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید نامجو ظهر امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، صنعتی و درمانی استان سمنان و در جمع مسئولان این استان اظهار داشت: با تلاش‌های وزارت نیرو و همراهی شخص رئیس‌جمهور، 38 شرکت توزیع برق در استان‌ها برای واگذاری به بخش خصوصی آماده شده است.

وی تصریح کرد: وزارت نیرو در راستای پیاده‌سازی اصل 44 قانون اساسی به خوبی توانسته است به وظایف اصلی خود بپردازد و مسئله خروج حاکمیت از تصدی‌گری‌ها را عملی کند.

نامجو اضافه کرد: در شرایط جدید و تحول عظیمی که در حوزه وزارت نیرو در کشور در حال رخ دادن است، باید دو کار بزرگ نیز در این زمینه دنبال شود.

وزیر نیرو شفاف‌‌سازی هزینه‌های تولید برق را یکی از این کارهای مهم می‌دانست که وزارت نیرو و مسئولان کشور باید به آن توجه کنند.

نامجو تاکید کرد: در زمینه شفاف‌سازی هزینه‌های تولید برق باید اهداف مشخصی تعیین شود و بتوانیم ظرفیت برق تولیدی و هزینه‌های مترتب بر آن را به‌موقع به دست بخش خصوصی برسانیم.

وزیر نیرو گفت: این مسائل جدای از رابطه وزارت نیرو با مردم است و باید در راستای توسعه و رونق صنعت برق بدان پرداخته شود.

نامجو همچنین از اجرای طرح انتقال آب به فلات مرکزی ایران از شمال و جنوب کشور خبر داد و گفت: در این طرح، عملیات شیرین‌سازی و انتقال آب به صورت هم‌زمان مدنظر است.

وزیر نیرو تاکید کرد: مجموعه دولت و وزارت نیرو به طور جدی اجرای این دو طرح انتقال آب را پیگیری می‌کنند و باید گام‌های جدی‌تری در این زمینه برداشته شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول