اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران:

GIS در شرکت‌های توزیع برق دارای چارت اداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بنا به کارآیی طرح GIS همه استان‌ها برای اجرایی شدن آن در مجمع شرکت‌های توزیع برق تلاش کردند و هم‌اکنون در حوزه برنامه‌ریزی جای گرفته و دارای چارت اداری شد.

GIS در شرکت‌های توزیع برق دارای چارت اداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، منوچهر جعفری در جلسه کمیته GIS با بیان اینکه این بحث در وزارت نیرو رویکرد تکنیکی و مثبتی دارد، اظهار داشت: بنا به کارآیی طرح GIS همه استان‌ها برای اجرایی شدن آن در مجمع تلاش کردند و هم‌اکنون در حوزه برنامه‌ریزی جای گرفته و دارای چارت اداری شد.

وی ادامه داد: قصد ما در شرکت توزیع برق نهادینه کردن بحث GIS است که دو شهر مازندران برای اجرای این طرح پایلوت کشوری شدند.

جعفری استفاده از نیروهای 121 را در ساعات غیراداری فعالیتی مضاعف برای تسریع در اجرای طرح GIS در شرکت توزیع برق مازندران دانست و تصریح کرد: پس از جمع‌آوری اطلاعات میدانی توانستیم با استفاده از توانمندی‌های مشاوران در بحث توصیفی GIS بهره‌مند شویم.

این مسئول با اشاره به اینکه برای اجرای طرح GIS به‌طور متمرکز با مشکلاتی مواجه بودیم، بیان داشت: بعد از دو سال تلاش مدل جدید نرم‌افزاری GIS توزیع شده تهیه و ارائه شده که برای استان‌های کشور هم کاربردی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار داشت: سیستم نرم‌افزاری GIS می‌تواند با نرم‌افزارهای بخش‌های مختلف شرکت توزیع برق مانند مشترکان، طراحی و نظارت و بهره‌برداری لینک شود.

وی چاپ کتاب آموزشی و شناخت GIS را فعالیتی فرهنگی در کنار کارهای فنی و تکنیکی دانست و گفت: شرکت توزیع برق توانسته برای تبیین اهداف کلان سازمانی در بحث اجرای طرح GIS با کمک جهاد دانشگاهی مازندران اقدام به تدوین کتاب کند تا برای کشور کاربردی باشد.

جعفری با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی GIS توان ارائه تمامی اطلاعات شرکت توزیع برق را دارد، بیان داشت: با استفاده از این نرم‌افزار تمام سیستم‌های فنی و اصولی شرکت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/86006/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول