اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد اعلام کرد

رشد 140 درصدی پرداخت زکات در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: طی 9 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، جمع‌آوری زکات در شهرستان عنبرآباد 140 درصد افزایش یافته است.

رشد 140 درصدی پرداخت زکات در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد زکات شهرستان عنبرآباد امسال با همت کشاورزان و مردم متدین این شهرستان در بحث زکات مبالغ خوبی جمع‌آوری کرده است.

وی ادامه داد: در زکات خرما مبلغ 41 میلیون و 300 هزار تومان خرما فروخته شده و 12 میلیون تومان خرما در سردخانه موجود است و هنوز به فروش نرفته است.

رئیس ستاد زکات شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه در زکات گوسفند مبلغ 600 هزار تومان جمع‌آوری شده و در زکات گندم مبلغ 130 هزار تومان زکات گندم داده‌اند، خاطرنشان کرد: در کنار جمع‌آوری زکات مردم عنبرآباد 650 هزار تومان زکات مستحبی جمع‌آوری شده است.

دشت‌آبادی بیان داشت: با مقایسه‌ای که ستاد زکات شهرستان در 9 ماه امسال با سال گذشته داشته است، 140 درصد افزایش در جمع‌آوری زکات در شهرستان عنبرآباد داشته‌ایم که نشان‌دهنده تدین و همت مردم و کشاورزان در امر پرداخت زکات است.

وی در پایان ابراز داشت: پرداخت زکات سبب می‌شود، خداوند بزرگ به زندگی و فرزندان این مردم برکت دهد.

انتهای پیام/80005/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول