اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد

80 میلیارد تومان زکات گندم در کشور جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جمع‌آوری مبلغ 80 میلیارد تومان زکات گندم در کشور خبر داد.

80 میلیارد تومان زکات گندم در کشور جمع‌آوری شد

به گزارش  خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز همایش توسعه مشارکت‌های مردمی با حضور قائم مقام معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از کارکنان این نهاد برگزار شد.

علی شریف روحانی اظهار کرد: هدف و رسالت کمیته امداد در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمی با رویکرد آموزشی و نگاه کارشناسی برای رفع آسیب‌های کنونی است.

قائم‌مقام توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان این‌که در دهه چهارم فعالیت‌های کمیته به سر می‌بریم، اظهار داشت: دهه اول کمیته امداد با رویکرد صدقات، دهه دوم با حفظ صدقات و اکرام و دهه سوم با حفظ صدقات و اکرام و زکات سپری شد.

وی ادامه داد: دهه چهارم فعالیت‌های کمیته امداد در عرصه مشارکت‌های مردمی، دهه تشکیل و مدیریت شبکه‌های مردمی با رویکرد نرم‌افزاری و تبادل افکار و اندیشه بوده که کار بسیار جدی و مهمی تلقی می‌شود و در راستای این امر حرکت کنیم.

این مسئول با بیان این که تفکر و اندیشه خلاقانه مسئولان این نهاد در اجرای برنامه‌ها موثر بوده، گفت:  بسیاری از افراد با تفکر سنتی بدون در نظر گرفتن نتیجه و خروجی مناسب کار انجام می‌دهند.

شریف روحانی گفت: تفکر باید انقلابی و برخاسته از آرمان‌های اسلامی و انقلابی باشد که نیازمند حمایت و ترویج بیشتر است.

قائم‌مقام معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به تشریح اصل تحول پرداخت و گفت: تحول یعنی تکامل برنامه و خلاقیت‌ها، به روز بودن در جامعه کنونی، توسعه آگاهی‌ها و ایجاد فضای مناسب برای حضور نسل جدید در اجتماع متکی بر مدار حق و عدالت و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

این مسئول با بیان سخن پیامبر که فرمودند« برآورده کردن نیاز برادر مؤمن برابر هزار سال عبادت است»، گفت: روح عبادت در اسلام خدمت به مردم بوده و دیدار چهره به چهره رساترین و مؤثرترین روش تبلیغ خدمات این نهاد است.

شریف روحانی از جمع‌آوری مبلغ 80 میلیارد تومان زکات گندم در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر 45 شبکه جهت توسعه مشارکت‌های مردمی در حال اجرا می‌باشد.

قائم‌مقام معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد میزان نذورات حسینی اهداء شده به نیازمندان از ابتدای محرم تاکنون را 17.5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این نهاد انقلابی مظهر رأفت نظام جمهوری اسلامی و ایستگاهی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول