اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان:

زکات موجب کاهش شکاف میان غنی و فقیر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان گفت: زکات یکی از مواردی است که خداوند بسیار به آن تأکید دارد و موجب کاهش شکاف میان غنی و فقیر می‌شود.

زکات موجب کاهش شکاف میان غنی و فقیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، سید اکبر عدنانی در نشست ستاد زکات سعدآباد اظهار داشت: کمیته امداد بیشترین و متنوع‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند و روز به روز این خدمات گسترش یافته است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و جلب رضایت خانوارهای تحت پوشش مهم‌ترین اولویت این نهاد در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ زکات در جامعه خاطرنشان کرد: با تلاش این نهاد زکات موضوع انشا دانش‌آموزان سعدآباد شده است.

عدنانی تصریح کرد: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که در زمینه انجام فریضه‌هایی مانند انفاق و زکات الگوست و آنها را به یک فرهنگ در جامعه تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به فصل برداشت محصولات در این شهرستان شورای زکات شهرستان برنامه‌های مختلف فرهنگی را در راستای اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ زکات انجام داده‌اند.

عدنانی بیان داشت: طی نشست با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان بنا شد به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان زکات موضوع انشاء دانش‌آموزان شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان با بیان اینکه در قرآن هیچگاه نماز از زکات جدا نبوده است، اذعان داشت: پرداخت زکات یکی از مواردی است که خداوند بسیار به آن تاکید دارد و موجب کاهش شکاف میان غنی و فقیر می‌شود.

عدنانی یادآور شد: در چند سال اخیر در تمام شهرهای شهرستان دشتستان شاهد افزایش میزان جمع‌آوری زکات هستیم که این امر باید تداوم یابد.

انتهای پیام/2451/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول