اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرودگاه‌های استان مشکلی در سرویس‌دهی به مردم ندارند

لغو پروازهای فرودگاه پارس‌آباد با کارشکنی شرکت‌ها

خبرگزاری فارس: به دنبال انتشار خبر لغو شدن پروازهای فرودگاه پارس‌آباد و تعطیلی این فرودگاه، اداره کل فرودگاه‌های اردبیل آمادگی خود را برای ارائه سرویس‌ به شرکت‌های ایرلاین اعلام کرد.

لغو پروازهای فرودگاه پارس‌آباد با کارشکنی شرکت‌ها

مدیر روابط عمومی فرودگاه اردبیل در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ ما هیچگونه محدودیت و کمبودی را در انجام پروازها به فرودگاه پارس‌آباد نداریم ولی این شرکت‌های هواپیمایی هستند که به دلایل مختلف از انجام پرواز خودداری می‌کنند.

سید نیما میر‌جوادی خاطرنشان کرد: مشکل باند فرودگاه پارس‌آباد و اعلام برخی نارسایی‌ها که دلیل لغو این پرواز‌ها اعلام شده است را قبول نداریم چرا که ما هم در فرودگاه اردبیل و هم پارس‌آباد در حد وسع و توان زیر‌ساخت‌ها را فراهم کردیم تا پروازها به صورت مستمر و واقعی صورت گیرد.

وی یادآور شد: برخی از شرکت‌ها به دلیل صرفه اقتصادی نداشتن پرواز تهران – پارس‌آباد ممکن است پروازهای خود را لغو و یا تعطیل کنند که این را باید از مسئولان شرکت‌ها پرسید و دلیل آن را جویا شد.

اما مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان که از پاسخ دادن به سئوالات خبرنگار فارس اجتناب کرده و پاسخگویی را به مدیران بالاتر حواله کردند دلیل و علت تامه تعطیلی پروازهای فرودگاه پارس‌آباد را اعلام نکرده و حاضر نشدند به گله‌مندی‌های مردم منطقه مغان در لغو این پروازها پاسخی شفاف و روشن بدهند.

اما از قرائن و شواهد برمی‌آید که مشکلات اخیر شرکت‌های هواپیمایی با مسئولان ذیربط تامین سوخت در پرداخت حق و حقوق مسلم آنها از سوی شرکت‌های هواپیمایی و کمبود مسافر در برقراری یک پرواز هفتگی از فرودگاه پارس‌آباد به مقصد تهران اعلام شده است که به نظر می‌رسد همه اینها بهانه‌ای است تا یکبار دیگر فرودگاه پارس‌آباد که از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور می‌باشد تعطیل شده و امکان پرواز به پایتخت فراهم نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این زمینه نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز به شدت از این موضوع برآشفته و اعلام کرده است به خاطر این تعطیلی و لغو پروازها با وزیر راه و شهرسازی رایزنی کرده و در صورت قانع نشدن سئوال از او را در مجلس در اولویت قرار می‌دهم.

حجت‌الاسلام حبیب برومند اظهار داشت: چگونه ممکن است فعالیت این فرودگاه صرفه اقتصادی نداشته باشد در حالی که بیش از 40 سال است که این فرودگاه فعالیت کرده و در سال‌های اخیر نیز میلیارد‌ها تومان سرمایه‌گذاری در زیر‌ساخت‌های آن به ویژه احداث ساختمان ایمنی و نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های کمک ناوبری در آن صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اهالی شمال استان به دلیل فعال بودن فرودگاه پارس‌آباد بیشتر سفرهای هوایی خود را به مرکز کشور از طریق فرودگاه پارس‌آباد انجام می‌دهند.

انتهای پیام/62007/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول