اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های فارس:

تامین تجهیزات فرودگاه‌ها به سمت خودکفایی می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: با افزایش تولیدات داخلی در بخش شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها نیاز ما در تامین تجهیزات به کشورهای بیگانه کمتر شد است.

تامین تجهیزات فرودگاه‌ها به سمت خودکفایی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا سیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی تجهیزات فرودگاهی و هندلینگ شرکت‌های هواپیمایی فرودگاهی کشور در شیراز اظهار داشت: شیراز به عنوان یکی از سه فرودگاه برتر کشور برای راه‌اندازی این نمایشگاه انتخاب شد که امیدواریم با استقبال شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس متذکر شد: یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی چنین نمایشگاهی برطرف کردن نیازهای داخلی است که در این نمایشگاه اکثر نیازمندی‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌های کشور ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها باعث شده بود که برخی از اقلام مورد نیاز شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها به سرعت در اختیار این مجموعه‌ها قرار نگیرد، اذعان داشت: امروز شاهد افزایش تولیدات داخلی در بخش شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها هستیم و تا حدود قابل توجهی نیاز ما در بخش تامین تجهیزات به کشورهای بیگانه کمتر شده است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول