اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اشتهارد تأکید کرد

ضرورت حمایت بیشتر از صنعت و تولیدکنندگان/ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار اشتهارد بر ضرورت حمایت بیشتر از صنعت و تولیدکنندگان تأکید کرد و گفت: با حمایت از این تولیدکنندگان می‌توانیم علاوه بر کیفی‌سازی محصولات، مردم را ترغیب و تشویق به کالای ایرانی کنیم.

ضرورت حمایت بیشتر از صنعت و تولیدکنندگان/ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدصادق کمالی صبح امروز در آغاز به کار اولین نمایشگاه تخصصی کالا و خدمات شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: شهرستان اشتهارد با داشتن شهرک صنعتی می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز مهم صنعت در استان محسوب شود.

وی ادامه داد: مسئولان با توجه بیشتر به صنایع فعال در این شهرستان می‌توانند علاوه بر رفع کمبودها و مشکلات آنان در توسعه تولیدات و کیفی‌سازی آن نیز گام بردارند.

این مسئول افزود: به منظور معرفی کالاها و خدمات شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد اولین نمایشگاه تخصصی کالا و خدمات در این شهرستان برپا شده است.

این مسئول گفت: در سالی که رهبری معظم آن را به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند، ما نیز باید با اطاعت از فرمایشات ایشان در مسیر تحول در صنایع و تولید کشور گام برداریم و با رفع مشکلات و کمبودهای آنان صنعت و تولید کشور را به شکوفایی بیشتر برسانیم.

کمالی با اعلام اینکه اگر مشکلات صنعتگران رفع شود آنان نیز در مسیر تولید کیفی محصولات گام برمی‌دارند افزود: با کیفی شدن محصولات می‌توانیم در جذب مشتری نیر راحت‌تر عمل نماییم.

وی مهم‌ترین مشکل صنایع را نقدینگی عنوان کرد و ادامه داد: حمایت‌های مالی و فرصت دادن به صاحبان صنایع می‌تواند بخشی مهمی از مشکلات آنان را مرتفع کند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اشتهارد گفت: برگزاری این نمایشگاه نقطه عطفی در جهت معرفی هر چه بهتر محصولات در سطح استان البرز است.

وی تأکید کرد: در این راستا ما آمادگی لازم جهت هماهنگی به منظور برگزاری این نمایشگاه در مرکز استان البرز را نیز داریم.

کمالی خاطرنشان کرد: در مجموعه شهرک صنعتی اشتهارد شرکت‌هایی دیده می‌شود که کالا و خدمات آنها در سطح ملی و جهانی عرضه می‌گردد.

به گفته این مسئول این نمایشگاه از تاریخ امروز تا سوم بهمن ماه از ساعت 13 الی 17 در شهرک صنعتی اشتهارد بلوار ملاصدرای غربی، خیابان ترنم دوم برپا است.

در این نمایشگاه واحدهای تولیدی صنایع شیمیایی، صنایع بهداشتی و دارویی، صنایع فلزی، صنایع نساجی، صنایع پلاستیک، صنایع کاغذ و سلولزی، صنایع مواد غذایی، صنایع برق و الکترونیک، محصولات خود را ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول