اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

14 طرح تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دهه فجر امسال 14 طرح صنعتی و تولیدی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

14 طرح تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دهه فجر امسال همچون سال‌های گذشته واحدهای تولیدی و صنعتی آماده بهره‌برداری به مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، تصریح کرد: همزمان با برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر شاهد افتتاح 14 طرح تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه عمدتاً این طرح‌ها از توان سرمایه‌گذار به بهره‌برداری می‌رسند افزود: 960 میلیارد ریال برای این منظور سرمایه‌گذاری شده است.

اکبری با بیان اینکه در این راستا شاهد اشتغال‌زایی تعداد زیادی از هم‌استانی‌ها خواهیم بود، اعلام کرد: اشتغال‌زایی این واحدها برای 671 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از 14 طرح مذکور در حال حاضر هشت طرح به صورت 100 درصدی آماده شده و مابقی مراحل نهایی خود را طی می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: دولت در سال‌های اخیر حمایت‌های ویژه‌ای از بخش تولید و صنعت داشته است.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول