اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چه کسی در باشگاه مس تصمیم گیرنده است؟

اشتباهات تکراری و تشدید نگرانی‌های هواداران

خبرگزاری فارس: نتیجه روز گذشته تیم فوتبال صنعت مس در برابر فولاد خوزستان و ارائه بازی ضعیف و بی‌برنامه نارنجی‌پوشان نگرانی هواداران و علاقمندان این تیم محبوب کرمانی را در پی داشت.

اشتباهات تکراری و تشدید نگرانی‌های هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نتیجه تساوی خانگی و تداوم بازی‌های کم کیفیت مس در دور برگشت مسابقات این فصل یک‌بار دیگر موجب نگرانی خاطر علاقمندان این تیم شده است، نمایش ضعیف و بی‌برنامه نارنجی‌پوشان در برابر شاگردان فرکی نشان دادند که این تیم هنوز با اندیشه‌های سرمربی کرواتش هماهنگ نشده است.

آغاز دوباره استرس

اما آن چه در این بین نگرانی و استرس بیشتری را به مردم و دوستداران واقعی این تیم وارد کرده است، کسب تنها پنج امتیاز از پنج بازی دور برگشت مسابقات است، این اتفاقات در حالی رقم خورده است که با توجه به سقوط چهار تیم از مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تمام هوش و حواس تیم‌های حاضر در جدول به سمت و سوی کسب امتیاز و جدا شدن از انتهای جدول و منطقه خطر است.

اما تغییرات صورت گرفته بر روی نیمکت مس و استخدام سرمربی خارجی نیز نتیجه عکس انتظارات و خواسته‌های تصمیم‌گیران باشگاه را در بر داشته است به نحوی که تیمی که با هدایت ابراهیم قاسم‌پور و پس از دیدار هفته یازدهم در برابر ملوان به تیمی باج نداده بود و با کسب نتایج مطلوبی توانسته بود جایگاه مستحکم و رده هشتمی را برای خودش در پایان نیم‌فصل نخست مسابقات رقم زند، حال و با گذشت چند دیدار حساس دور برگشت مسابقات در حال بازگشت به همان جایگاه ابتدای فصل است.

نکته جالب توجه این روزهای تیم نیز به صحبت‌های مسئولان باشگاه و شخص بوناچیچ مرتبط است، بوناچیچ به زمان نیاز دارد، این واژه کلیشه‌ای که در زمینه تمام مربیانی که نتایج دل‌خواهشان را به دست نمی‌آورند، کاربرد دارد، اما لوکا بارها و از زمان حضورش در کنار تیم با اعلام این مسئله که برای شناخت تیم و تغییر روند نتایج آن به دو تا سه ماه زمان احتیاج دارم، خواستار توجیه نتایج و عملکردش شده است به عبارتی این مربی نه‌چندان خوش‌اخلاق دست پیش گرفته است.

اما سئوالی که در این بین در اذهان عوام و خواص ایجاد می‌شود، آن است که دو تا سه ماه دیگر به انتهای لیگ زمان آن‌ چنانی نمانده و اگر شناخت شما از تیم حاصل شد، دیگر آن شناخت را چه حاصل است.

بوناچیچ و تصمیم‌گیران باشگاه مس باید بدانند، شناخت آنها در این پروسه زمانی دقیقا همان نوشدارو پس از مرگ سهراب است، زیرا با توجه به روند نتایج فعلی تیم باید از هم‌اکنون به فکر تشکیل ستاد و یا ستادهای دیگری برای اعلام زنگ خطر در زمینه آینده باشگاه دوست داشتنی جنوب شرق کشور باشیم. باشگاهی که با تصمیم‌گیری‌های غیر ورزشی‌ها و غیر کرمانی‌ها به محلی برای ثبت کارنامه و عملکرد برخی‌ها مبدل شده است.

تصمیم گیرنده اصلی در باشگاه مس کیست؟

تصمیمات اخیر در باشگاه مس و اخراج ابراهیم قاسم‌پور سرمربی موفق مس تاکنون خلاف انتظارات تصمیم گیرندگان این باشگاه بوده است، سئوالی که در این بین نیز ذهن مخاطبان را به خود مشغول می‌کند این است که تصمیم‌گیرنده اصلی اتفاقات رخ داده در باشگاه مس کیست؟

نتایج اخیر تیم نیز حکایت از تاثیرگذاری منفی کنار گذاشتن سرمربی موفق تیم در دور رفت مسابقات است، زیرا اگر مسئولان باشگاه مس با کار کارشناسی شده‌ای به روند رو به رشد و صعودی تیم‌شان در دور رفت مسابقات نگاه کرده بودند، هرگز به دلیل اقدامات صورت گرفته و مصاحبه‌های سرمربی سابقشان اقدام به تغییر وی آن هم در این مقطع حساس نمی‌زدند.

این تصمیم‌گیری‌ها زمانی جالب‌تر شد که همین مسئولان فعلی باشگاه از ضعف در بستن تیم در ابتدای فصل سخن‌ها گفتند و با تخریب تیم مدیریتی گذشته از جذب بازیکنان تاثیرگذار و موثر برای تیم در نیم‌فصل دوم وعده‌ها دادند، اما حاصل تمام این شعارها تنها و تنها جذب یک منصور تنهایی بود.

این بازیکن در حالی گام به مس گذاشت که در ترکیب سایپا و در نیم‌فصل نخست عملکرد آن چنانی نداشت و در بین بازیکنان اصلی سایپا نام و نشانی نداشت، حال باید دید افرادی که خود را با سابقه و کارنامه مدیریتی در سطح کلان ورزش کشور می‌دانستند، چگونه به دنبال توجیه تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان خود در باشگاه صنعت مس هستند، آیا اصلا این اشخاص حاضر به پاسخگویی به مردم کرمان هستند.

البته در این بین قصد تخریب لوکا بوناچیچ و سایر اعضای کادر فنی مس را نداریم زیرا می‌توان آنها را در این بین و با توجه به شرایط حساس مسابقات دور برگشت لیگ قربانیان امیال و خواسته‌های مدیریتی دانست.

انتهای پیام/80011/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول