اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:

منتظر حضور 2 تیم کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ برتر و دسته اول فوتبال باشید

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: دو تیم شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران توانایی حضور در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور را دارند به شرطی که حمایت‌ها همین‌گونه تداوم داشته باشد.

منتظر حضور 2 تیم کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ برتر و دسته اول فوتبال باشید

یوسف نادریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه تیم نفت و گاز گچساران از حمایت خوب مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز و همچنین هواداران پر شور گچسارانی برخوردار است، اظهار کرد: آنچه تاکنون به دست آمده در سایه همدلی محقق شده است.

وی در پاسخ به این سؤال فارس که چرا در نیم فصل دوم و در دو بازی گذشته این تیم نتایج خوبی کسب نکرده، بیان کرد: خودم هم تاکنون هر چه فکر می‌کنم دلیل این دو باخت را نمی‌دانم که لازم است این دو نتیجه بد تیم ما کالبد شکافی شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیشینه فوتبال این شهرستان را خوب و گچساران را یکی از قطب‌های فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و حتی جنوب کشور دانست و گفت: به همت هواداران گچسارانی و مساعدت نفت و گاز گچساران به دنبال تکمیل این افتخارات هستیم.

وی تیم خود را مبرا از هرگونه حاشیه دانست و افزود: اگر تیم حاشیه داشت در میان این همه تیم‌های قدر موفق به صدرنشینی نمی‌شد بنابراین می‌توان ادعا کرد که تیم نفت و گاز گچساران هیچ‌گونه حاشیه‌ای ندارد.

نادریان مجموعه بازیکنان تیم خود را برای ادامه رقابت‌ها و حفظ صدرنشینی مجموعه‌ای کامل دانست و با بیان اینکه تیم در همه خطوط کامل است، گفت: در هر سه خط بازیکنان خوب و اثرگذاری داریم و با همین داشته‌ها خواهیم توانست در ادامه روند موفقیت‌های خود را ادامه دهیم.

وی به بازی تیم خود در هفته اول نیم فصل دوم در برابر کاسپین قزوین اشاره کرد و با بیان اینکه تیم ما مستحق باخت در این بازی نبود، ابراز داشت: در بازی دوم که در خانه باختیم بازی رضایت‌بخشی نداشتیم.

این مربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از آمادگی بدنی بازیکنان خود سخن به میان آورد و گفت: بازیکنان نفت گچساران از نظر بدنی نسبت به نیم فصل اول افتی نداشته‌اند و باخت‌های اخیر به دلیل مشکلات بدنی نبوده است.

نادریان به تیم‌های هم ‌گروه خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: در مصاحبه اول فصل خودمان گفته بودم که اولین رقیب در بازی‌ها خودمان هستیم و در وهله بعد همه تیم‌ها رقیب ما به شمار می‌روند چرا که تیم ضعیف نداریم و همه برای صعود و بقا در لیگ دسته دوم به مانند سایر رده‌های فوتبال کشور در حال رقابت هستند.

وی با بیان اینکه تیم نفت و گاز گچساران همان تیم نیم فصل اول بوده و هیچ تفاوتی نکرده گفت: هواداران گچسارانی مطمئن باشند که تیم ما روال نیم فصل اول را ادامه خواهد داد و ما از شرایط دو بازی اخیر که متحمل شکست شدیم خارج خواهیم شد.

وی ظرفیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از اندازه کنونی دانست و خاطرنشان کرد: این آرزویی دست یافتنی است که سال آینده این استان دو نماینده یکی در لیگ برتر و دیگری در لیگ دسته اول فوتبال کشور داشته باشد.

انتهای پیام/2571/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول