اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم دور برگشت فوتبال لیگ برتر

برد ارزشمند تیم فوتبال بانوان پاس همدان برابر هیئت ارومیه

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بانوان پاس همدان موفق شد برابر حریف خود تیم فوتبال هیئت ارومیه به برتری دست یافته و جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کند.

برد ارزشمند تیم فوتبال بانوان پاس همدان برابر هیئت ارومیه

به گزارش خبرنگار فارس از همدان، در هفته ششم دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور تیم پاس همدان در ورزشگاه 15 هزار نفری مفتح همدان برابر تیم هئیت فوتبال ارومیه صف‌آرایی کرد که در نهایت شاگردان نسیم صادقی مربی جوان تیم پاس همدان موفق شدند میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

در این مسابقه در نیمه نخست هر دو تیم با حساب دو به دو به تساوی رسیدند و به رختکن رفتند و با شروع نیمه دوم صادقی با هجومی‌تر کردن سیستم بازی و با استفاده از دوندگی بازیکنان جوان تیمش موفق شدند گل برتری را به ثمر برسانند و سه بر دو برابر حریف خود هیئت فوتبال ارومیه به برتری رسیدند و دو پله در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند.

گل‌های تیم فوتبال پاس همدان را به ترتیب رقیه شهبازی، فریبا ترک، فاطمه بهرامی به ثمر رسانند، همچنین طاهره منصوری و زهرا محمودی از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده سرور ساعدی، منصوره مشرفی پور، فاطمه نوذری و  بهاره سیفی بود.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها، به دلیل بدی شرایط آب و هوای بندر انزلی باید یک بازی عقب افتاده برابر تیم ملوان انزلی برگزار کند که هنوز کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال زمان این بازی عقب افتاده را اعلام نکرده است.

تا پایان هفته ششم دور برگشت این رقابت‌ها بانوان سبزپوش پاس همدان با کسب 17 امتیاز از 14 بازی در رده هشتم جدول رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/2499/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول