اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران خبر داد

صدرنشینی ساری در لیگ شمشیربازی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی مازندران از صدرنشینی تیم ساری در لیگ شمشیربازی مردان کشور خبر داد.

صدرنشینی ساری در لیگ شمشیربازی کشور

مسعود رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در لیگ شمشیربازی مردان کشور 14 تیم حضور دارند که در سه اسلحه اپه، سابر و فلوره به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: هفته دوم این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد تیم هیئت شمشیربازی ساری در اسلحه اپه با بیشترین امتیاز صدرنشین شد.

رمضانی گفت: پس از تیم ساری تیم‌های دانشگاه آزاد و قالیشویی صنعتی ایرانیان دوم و سوم شدند.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران در ادامه از مقام دومی تیم ساری در اسلحه سابر خبر داد و اظهار داشت: در این بخش تیم دانشگاه آزاد اول است و برنجان بتون زاگرس نیز پس از ساری در جایگاه سوم قرار دارد.

وی همچنین درباره رقابت شمشیربازان در اسلحه فلوره افزود: تیم‌های دانشگاه آزاد، برنجان بتون زاگرس، کریمان کویر کرمان و ساری اول تا چهارم هستند.

رمضانی درباره نتایج کلی این مسابقات در سه اسلحه اظهار داشت: در نتیجه کلی سه اسلحه اپه، سابر و فلوره تا هفته دوم تیم‌های دانشگاه آزاد، هیئت ساری و برنجان بتون زاگرس اول تا سوم هستند.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران درباره نفرات تیم شمشیربازی مازندران اظهار داشت: محمد شجاعی، محمد رحیمی، هادی مشهدبان و محمد تقوی در اسلحه اپه، هانی شهمیری، محمدحسین عابدینی، حامد سینایی و جمال المیری در اسلحه سابر و جواد بیانی، مجتبی الطافی، میلاد حسن‌زاده و احسان پوریایی در اسلحه فلوره به عنوان ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات هستند.

وی همچنین درباره مربیان تیم مازندران اظهار داشت: مرتضی شفیعی در اسلحه اپه، رسول آگوشی در اسلحه سابر و محمد پوریایی در اسلحه فلوره به عنوان مربی شمشیربازان مازندرانی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

رمضانی در پایان از برگزاری هفته سوم لیگ شمشیربازی کشور به میزبانی تهران در روز جمعه ششم بهمن خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به حضور ورزشکاران و مربیان خوب مازندران از گزینه‌های قهرمانی این دوره محسوب می‌شود.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول