اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ دنبال درخشش شمشیربازان اردبیلی انجام شد

دعوت از سه شمشیرباز اردبیلی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: به دنبال درخشش شمشیربازان استان اردبیل سه شمشیرباز اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دعوت از سه شمشیرباز اردبیلی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست هیئت شمشیربازی استان اردبیل عصر امروز در جریان حضور در تمرینات تیم شمشیربازی اردبیل اظهار داشت:‌ از سوی کمیته فنی فدراسیون شمشیربازی کشورمان دو ورزشکار «اپه‌ایست» و یک «سابریست» اردبیلی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شدند.

هادی صباغی تصریح کرد: ‌اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور از 30 دی ماه تا 10 بهمن ماه در محل سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می‌شود.

وی با نام بردن از شمشیربازان دعوت شده به اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: براساس اعلام فدراسیون شمشیربازی امیررضا کنعانی، امیرفعال قیومی در اسلحه «اپه» و آرمین نوری در اسلحه «سابر» به این اردو دعوت شدند.

صباغی اضافه کرد: تیم‌های ملی کشورمان خود را برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی که اواخر امسال و ابتدای سال آینده برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: در لیست دعوت‌شدگان استان یزد با پنج دعوت شده و اردبیل، آذربایجان‌شرقی و تهران با سه دعوت شده بالاتر از استان‌هایی چون اصفهان، زنجان، مازندران، خراسان‌رضوی و آذربایجان‌غربی قرار دارند.

وی به استعداد بی‌نظیر شمشیربازان استان در رقابت‌های مختلف کشوری، جهانی و بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: آینده درخشانی را برای شمشیربازی این استان متصور هستیم و امیدواریم در این باب بتوانیم به وظیفه سنگین و خطیر خود که همان استعدادیابی و تقویت ورزشکاران مستعد است، دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست هیئت شمشیربازی استان اردبیل به توانمندی بانوان نیز در عرصه ورزش شمشیربازی اشاره کرد و یادآور شد: تیم شمشیربازی بانوان استان در لیگ باشگاهی کشور حضور یافته‌اند.

صباغی گفت: به‌ دنبال مذاکرات هیئت استان و سازمان لیگ باشگاه‌های این کشور و بررسی این موضوع در هیئت رئیسه شمشیربازی استان تیم بانوان شمشیربازی استان به ‌عنوان طنین پیک سبلان اردبیل در لیگ باشگاه‌های بانوان حضور یافته‌اند.

وی افزود: به ‌رغم مشکلات شدید مالی هیئت استان این تیم را در آخرین لحظه و با موافقت هیئت رئیسه و سرپرست هیئت استان و با حمایت اسپانسر برای ارج نهادن به زحمات قهرمانان اسلحه «اپه» به این رقابت‌ها اعزام کرد.

صباغی در ادامه به استعدادیابی شمشیربازی به عنوان یک طرح بزرگ در رسیدن به قابلیت‌ها و توانمندی‌های اصیل این رشته اشاره کرد و اظهار داشت: به ‌نظر می‌رسد در این زمینه حرکت‌ها و سیاست‌گذاری‌ها براساس اصول درست صورت بگیرد.

انتهای پیام/62004/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول