اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان‌رضوی مشخص شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری انتخابات، رئیس هیئت شمشیربازی خراسان‌رضوی مشخص شد.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان‌رضوی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجمع انتخابات رئیس هیئت شمشیربازی خراسان‌رضوی ظهر امروز در حالی با ثبت‌نام 4 کاندیدا برگزار شد که جواد کاملی و محمود قلی‌پور 2 نفر از کاندیداها در جلسه حضور نیافتند و رضا ایرانی سرپرست قبلی این هیئت در ابتدای جلسه انصراف خود را به نفع مجید مهرور دیگر کاندیدای حاضر در جلسه اعلام کرد و مجید مهرور با اخذ 100 درصد آرا از 16 نفر حاضر در جلسه برای 4 سال مسئولیت هیئت شمشیربازی خراسان رضوی را بر عهده گرفت.

در این جلسه فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: ورزش شمشیربازی در کشور مانند گذشته مظلوم نیست و یکی از رشته‌های اصلی حاضر در المپیک به حساب می‌آید.

وی افزود: شمشیربازی خراسان‌رضوی از دیرباز در کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است که نمود عالی آن حضور مدال‌آوران بین‌المللی مانند علی یعقوبیان در این استان است.

باقرزاده با اشاره به این مطلب که مدتی است خراسان‌رضوی از جایگاه واقعی خود در سطح کشور فاصله گرفته است از رئیس جدید هیئت استان خواست تا با برنامه‌ریزی منسجم و با کمک گرفتن از اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون شمشیربازی کشور هرچه بیشتر تلاش کند که این ورزش به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون بالغ بر 4 هزار نفر شمشیرباز آقا و خانم در سطح کشور حضور دارند که این نشان از تلاش بی‌وقفه فدراسیون و هیئت‌های استان‌ها است.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به هزینه‌های میلیاردی در رشته‌های ورزشی که نهایتا خروجی آنها در سطح جهانی بسیار پائین است اظهار داشت: ما با همین بضاعت ناچیز توانستیم از میان 189 کشور جزو 20 کشور برتر جهان برای حضور در المپیک لندن باشیم.

وی در ادامه از رئیس جدید هیئت شمشیربازی استان خراسان رضوی خواست تا حداقل یک تیم به مسابقات لیگ برتر شمشیربازی بانوان کشور اعزام کند تا نام شمشیربازی این استان هم نیز در این مسابقات دیده شود.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان از اهداء یک پیست از سوی فدراسیون به این هیئت خبر داد و از اداره کل ورزش و جوانان استان نیز خواست به این هیئت توجه ویژه‌ای داشته باشد.

در ادامه؛ سید علی‌اکبر هاشمی‌جواهری؛ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به وجود همدلی در هیئت شمشیربازی استان گفت: خوشبختانه این هیئت جزو آن هیئت‌ها است که با وجود تمام مشکلات توانسته از همبستگی خوبی برخوردار باشد و این موضوع نقطه عطف ورزش شمشیربازی استان است.

وی با ابراز خوشحالی از پیروزی مجید مهرور در این انتخابات گفت: توقع اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از آقای مهرور خیلی بیشتر از سایر رؤسای هیئت‌های ورزشی دیگر است.

هاشمی‌جواهری افزود: یکی از وظایف مهم اداره کل ورزش و جوانان حمایت از هیئت‌های ورزشی است و مطمئنا ما با دید ویژه‌ای به هیئت شمشیربازی استان نگاه خواهیم داشت.

انتهای پیام/70002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول