اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان تأکید داد

عدم مدیریت در هیئت شمشیربازی همدان / استعفای رئیس هیئت شمشیربازی پذیرفته شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد در هیئت شمشیربازی استان مدیریت وجود نداشته است، از این رو با استعفای رئیس هیئت شمشیربازی پذیرفته شد.

عدم مدیریت در هیئت شمشیربازی همدان / استعفای رئیس هیئت شمشیربازی پذیرفته شد

سید عبدی افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: در ماه‌های اخیر عملکرد هیئت شمشیربازی همدان افت محسوسی کرده که متأسفانه در این هیئت مدیریت وجود نداشته و باعث شد که استعفای ریاست این هیئت پذیرفته شود.

وی درباره حاشیه‌های هیئت شطرنج و استعفای رییس این هیئت گفت: هیئت شمشیربازی از ابتدای سال پول‌های قابل توجهی را گرفته، اما با بررسی عملکرد و خروجی کاری این هیئت مشخص شد که ضعف مدیریتی در این هیئت مشهود بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: رئیس مستعفی هیئت شمشیربازی از سه سال پیش مرتب به دنبال استعفا بوده، که با حمایت‌های انجام شده و فراهم کردن شرایط حداقلی به ادامه همکاری ایشان ادامه دادیم.

وی در پایان یادآور شد: هیئت شمشیربازی از ابتدای سال 91 تا به حال 30 میلیون تومان پول گرفته که معادل بودجه جاری دو هیئت سنگین است؛ خوب بود که دوستان ما مدیریت داشتند.

انتهای پیام/2499/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول