اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان جام صفویه مشخص شد

مپاکو قهرمان لیگ باشگاه‌های شمشیر‌بازی استان اردبیل

خبرگزاری فارس:تیم شمشیر‌بازی مپاکو اردبیل قهرمان سومین دوره لیگ باشگاه‌های استان اردبیل به عنوان جام صفویه شد.

مپاکو قهرمان لیگ باشگاه‌های شمشیر‌بازی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در هفته پایانی سومین دوره لیگ شمشیر‌بازی باشگاه‌های استان اردبیل که صبح امروز برگزار شد، تیم مپاکو بعد از رقابت‌های نفس‌گیر توانست با شمشیر‌بازان زبده مقام قهرمانی را به دست آورد.

هفته پایانی مسابقات لیگ شمشیربازی باشگاه‌های استان اردبیل در محل سالن آکادمی شمشیربازی استان برگزار شد که تیم مپاکو توانست با غلبه بر حریفان خود مقام قهرمانی را به دست آورد.

در این رقابت‌ها که با انصراف قطعی تیم تربیت بدنی نیر به جهت عدم آمادگی فنی بازیکنانش همراه بود، تیم فلوره مپاکو اردبیل در حساس‌ترین بازی به دیدار تیم آذربایجان اردبیل، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات رفت و در یک بازی حساس ولی یک‌طرفه با نتیجه قاطع 45 بر 25 به برتری دست یافت.

این تیم ضمن کسب مقام قهرمانی اسلحه فلوره، در حالی که یک دیدار از اسلحه اپه این دو تیم باقی مانده است، مقام قهرمانی زود هنگام مجموع دو اسلحه مسابقات را هم به‌دست آورد.

در هفته پایانی این رقابت‌ها علاوه بر برتری مپاکو اردبیل، تیم خلخال دشت نیز توانست 45 بر 35 خانه شمشیر‌بازی سرعین را شکست دهد و در فلوره نیز مپاکو اردبیل 45 بر 13 خلخال دشت را شکست داد.

در اسلحه اپه خلخال دشت 45 بر 17 خانه شمشیر‌بازی سرعین را برد و تیم مپاکو اردبیل با نتیجه 45 بر 25 در اسلحه فلوره آذربایجان اردبیل را شکست داد.

به این ترتیب و با توجه به اینکه هنوز یک بازی در اسلحه اپه بین دو تیم مپاکو و آذربایجان باقی مانده است، تیم مپاکو اردبیل با کسب 21 امتیاز از 7 دیدار و تفاضل 191+ در صدر قرار گرفت.

آذربایجان اردبیل با 19 امتیاز از همین تعداد بازی و تفاضل 132+ عنوان دوم را به‌دست آورد و تیم خلخال دشت با 16 امتیاز از 8 دیدار به مقام سوم لیگ سال 91 باشگاه‌های استان با عنوان جام صفویه دست پیدا کرد.

تیم خانه شمشیربازی سرعین با مجموع 11 امتیاز و تربیت بدنی گرمی با 6 امتیاز چهارم و پنجم شدند.

در این دوره از مسابقات تیم تربیت بدنی نیر دارنده دو عنوان سومی اولین و دومین دوره لیگ باشگاه‌های استان برابر تصمیم سازمان لیگ باشگاه‌های استان از جدول مسابقات حذف شد. 

این در حالی است که تیم تربیت بدنی گرمی هم به جهت ضعف مالی اداره ورزش و جوانان شهرستان مذکور در اعزام نماینده شمشیربازی این شهرستان، در هفته پایانی مسابقات غایب بود.  

انتهای پیام/62001/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول