اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم شمشیربازی هیئت ساری:

شمشیربازی ساری در لیگ کشوری سوم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم شمشیربازی هیئت ساری گفت: تیم شمشیربازی ساری در رشته سابر در رده سوم جدول هفته اول لیگ قرار گرفت.

شمشیربازی ساری در لیگ کشوری سوم شد

رسول آگوشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام نتایج رقابت‌های هفته نخست لیگ شمشیربازی کشور به موفقیت این تیم شهرستانی اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقات 14 تیم در سه رشته فلوره، سابر و اپه در تهران به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: تیم هیئت شمشیربازی ساری در اسلحه اپه با دو برد تیم‌های شهرداری کرج و آسانسور تانسو را شکست داد.

آگوشی با بیان اینکه تیم شمشیربازی مرکز مازندران در اسلحه فلوره در مقابل تیم‌های آرسال توان و مرصاد سازه توانسته دو برد را از آن خود کند، تصریح کرد: نماینده مازندران در هفته نخست لیگ شمشیربازی کشور در مقابل تیم پر قدرت دانشگاه آزاد اسلامی با یک باخت مقلوب شد.

سرپرست تیم شمشیربازی هیئت ساری بیان داشت: در رشته سابر هیئت شمشیربازی ساری توانست در مقابل تیم‌های طراوت گیلان و امیدهای تهران دو برد داشته باشد که در نتیجه با دو باخت مقلوب تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و تیم قالیشویی برلیان یزد شد.

آگوشی شرایط تیم هیئت شمشیربازی ساری را مساعد اعلام کرد و گفت: نماینده مازندران در هفته نخست لیگ شمشیربازی کشور در رشته سابر در مقام سومی جدول قرار دارد.

وی افزود: همین تیم در رشته فلوره و اپه مقام چهارمی جدول هفته نخست لیگ شمشیر بازی کشور را از آن خود کرد که این جایگاه به دلیل بازی کمتر نسبت به حریفان اخذ شد.

آگوشی اظهار داشت: هفته دوم مسابقات لیگ شمشیر بازی کشور از 29 دی سال جاری در سالن شهید کلاه دوز تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86006/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول